آشوب جابجایی از تیم صنعتی آغاز شد، پیشنهاد به دو پرسپولیسی

به گزارش وبلاگ نصیراباد، بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر در حالی به هفته های پایانی خود نزدیک می گردد که پرسپولیس و سپاهان اصفهان و البته با کمی فاصله استقلال رقابت نزدیکی برای رسیدن به جام دارند.

آشوب جابجایی از تیم صنعتی آغاز شد، پیشنهاد به دو پرسپولیسی

سرخپوشان مرکز در حالی برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی خود در فوتبال باشگاهی کشور کوشش می نمایند که دغدغه های این باشگاه برای تمدید قرارداد بازیکنان هم ادامه دارد. محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نورالهی، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا، مهدی شیری، شهریار مغانلو وحید امیری در انتهای فصل به خاتمه خواهد رسید.

در این بین بعضی باشگاه های داخلی هم مذاکرات خود را برای جذب بازیکنان ایده آل مربیان فصل آینده خود آغاز نموده اند. همین موضوع باعث آغاز مذاکرات یکی از باشگاه های صنعتی لیگ برتر فوتبال ایران با دو بازیکن پرسپولیس شده است.

این بازیکنان که که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران را در کارنامه خود دارند هیچ پاسخی به این موضوع نداده و دادن پاسخ آن را به مدیربرنامه های خود واگذار نموده اند. این دو بازیکن که پیشنهاداتی بالای 10 میلیارد تومان برای یک فصل دریافت نموده اند هنوز راضی نشده اند پای میز مذاکره بنشینند.

هر چند هنوز فصل جابجایی فصل بیست و یکم آغاز نشده است اما با توجه به قیمت ها و پیشنهادات نجومی که بعضی تیم ها به بازیکنان نشان می دهند و فضای جابجایی را آشفته می نمایند، وظیفه نهادهای نظارتی است که به این موضوع ورود نمایند.

یکی از تبعات ممنوعیت ورود بازیکنان خارجی به فوتبال ایران افزایش بی رویه و خارج از عرف رقم قرارداد بازیکنانی است که ارزش کیفی بالایی هم ندارند اما برای تمدید قرارداد با تیم خودشان یا پیوستن به تیم تازه پیشنهاداتی بالای 10 تا 15 میلیارد تومان برای یک فصل را ارائه می دهند که با شرایط موجود جامعه هیچ همخوانی ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آشوب جابجایی از تیم صنعتی آغاز شد، پیشنهاد به دو پرسپولیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشوب جابجایی از تیم صنعتی آغاز شد، پیشنهاد به دو پرسپولیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید