افشای تصاویر و مشخصات ساعت هوشمند هواوی Watch D

به گزارش وبلاگ نصیراباد، شایعه شده است که غول فناوری چینی، هوآوی، در حال کار بر روی ساعت هوشمند جدیدی به نام Huawei Watch D است. اکنون، به نظر می رسد که رونمایی از این دستگاه نزدیک است، زیرا تصاویر جعبه بسته بندی Watch D به صورت آنلاین منتشر شده است.

افشای تصاویر و مشخصات ساعت هوشمند هواوی Watch D

به گزارش وبلاگ نصیراباد، این ساعت هوشمند تازه توانایی سنجش فشارخون را داراست. وبسایت ItHome گزارش داده است که یکی از کاربران شبکه اجتماعی weibo اخیراً تصاویری از جعبه بسته بندی Huawei Watch D را در وب سایت چینی microblogging منتشر نموده است. براساس تصاویر منتشر شده، طراحی این ساعت هوشمند با نمونه های قبلی تفاوت چندانی ندارد و دارای یک صفحه نمایش مستطیل شکل با دو دکمه در کناره است.

اما یک ویژگی تازه به این گوشی اضافه شده که به آن جذابیت خاصی بخشیده است. ساعت Huawei Watch D قابلیت کنترل فشار خون را داراست.

به گزارش وبلاگ نصیراباد، در حال حاضر، این قابلیت تنها در چند ساعت هوشمند در سراسر دنیا وجود دارد. انتظار می رود این ساعت هوشمند بتواند فشارخون را دقیق و بدون اشتباه محاسبه کند، زیرا توانسته است گواهی ثبت دستگاه پزشکی Class II را از اداره ملی محصولات پزشکی چین دریافت کند. این دستگاه بعلاوه دارای یادآور فشار خون کاربردی است که به کاربر یاری می نماید در طول روز فشار خون خود را تحت نظر داشته باشد.

در سال های اخیر فناوری های نوین یاری زیادی به حفظ سلامتی افراد جامعه نموده است. یکی از مشکلاتی که بسیاری از مردم، به ویژه قشر سالخورده، با آن مواجهند اختلالات فشار خون است. امروزه دستگاه های تازهی از جمله ساعت های پیشرفته امکاناتی را فراهم نموده اند که فرد بتواند در تمام ساعات روز مقدار فشارخون خود را محاسبه کند. این دستگاه ها حتی در صورت لزوم هشدار های لازم را به کاربر ارائه می دهند.

ویژگی دیگر ساعت Huawei Watch D که از روی تصویر بسته بندی آن می توان فهمید، استفاده این ساعت از سیستم عامل هارمونی هواوی است که به آسانی با زیست بوم هواوی ادغام می گردد.

شایان ذکر است، این ساعت هوشمند احتمالاً از اپلیکیشن Huawei Health نیز پشتیبانی می نماید. این برنامه کاربردی، ویژگی های گوناگون مربوط به تناسب اندام و سلامت، مانند ردیابی گام ها، کل زمان فعالیت بدنی، کل کالری سوزانده شده، ردیابی چرخه خواب، ردیابی وزن و موارد دیگر را در اختیار کاربران قرار می دهد.

شایعات اخیر بعلاوه حاکی از آن است که غول فناوری چینی در حال برنامه ریزی برای عرضه یک پوشیدنی تازه در اواخر این ماه در رویداد 23 دسامبر (دوم دی ماه) است که احتمالا منظور همان ساعت هوشمند Huawei Watch D است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "افشای تصاویر و مشخصات ساعت هوشمند هواوی Watch D" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای تصاویر و مشخصات ساعت هوشمند هواوی Watch D"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید