برد پیت و آدام سندلر در کدام فیلم هم بازی می شوند؟!

به گزارش وبلاگ نصیراباد، اکنون با توجه به قرارداد نوا بامباک با نتفلیکس به نظر می رسد همکاری آن ها ادامه خواهد داشت و گزارش شده پروژه بعدی وی با حضور برد پیت و آدام سندلر شکل می گیرد. جزییات بیشتری از پروژه بعدی که هنوز در مراحل اولیه است فاش نشده است.

برد پیت و آدام سندلر در کدام فیلم هم بازی می شوند؟!

در حالی که فیلم برفک سفید نوآ بامباک اکنون در نتفلیکس به صورت آنلاین در دسترس است، وی قرار است فیلم بعدی اش را با بازی برد پیت و آدام سندلر بسازد. برد پیت و آدام سندلر در فیلم بعدی نوآ بامباک جلوی دوربین می روند.

فیلم برفک سفید از جمله فیلم هایی بود که با اقبال روبرو شد و در جشنواره های مختلف حضور داشت. این فیلم که با بودجه 120 میلیون دلاری ساخته شد با اقتباس از رمانی از دان دلیلو شکل گرفت.

اکنون با توجه به قرارداد نوا بامباک با نتفلیکس به نظر می رسد همکاری آن ها ادامه خواهد داشت و گزارش شده پروژه بعدی وی با حضور برد پیت و آدام سندلر شکل می گیرد. جزییات بیشتری از پروژه بعدی که هنوز در مراحل اولیه است فاش نشده است.

بامباک ژانویه 2021 پس از آن که با داستان ازدواج 6 نامزدی اسکار از جمله برترین فیلم را دریافت کرد، با نتفلیکس قراردادی چندساله منعقد کرد. وی نویسنده و کارگردان فیلم های کلاسیک مستقلی، چون ماهی مرکب و نهنگ و فرانسیس ها است.

سندلر قبلا با بامباک در داستان های مایروویتز همکاری نموده بود، اما برد پیت تا پیش از این با هیچ یک از آن ها کار مشترکی نداشت. برد پیت اکنون با بابل ساخته دمین شزل روی پرده های سینماهاست که با اقبالی روبرو نشده و پیش از آن هم قطار سریع السیر با بازی وی اکران شده بود.

آدام سندلر هم پس از بازی در الماس های تراش نخورده ساخته برادران سفدی قرار است بازیگر فیلم دیگری از آن ها گردد.

منبع: فرادید

به "برد پیت و آدام سندلر در کدام فیلم هم بازی می شوند؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد پیت و آدام سندلر در کدام فیلم هم بازی می شوند؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید