تبلیغات پیامکی هدفمند در منطقه با ملی پیامک

به گزارش وبلاگ نصیراباد، اغلب کاربران تبلیغات پیامکی معتقدند که این روش، هدفمندترین نوع تبلیغات است زیرا باعث می گردد محتوای شما دقیقاً به دست مخاطب اصلی برسد. این در حالی است که سایر شیوه های تبلیغاتی عمومیت بیشتری دارند و به این خاطر ممکن است برای سایرین آزاردهنده به تعداد آمده و همین طور هزینه اضافی برای شما به همراه داشته باشند.

تبلیغات پیامکی هدفمند در منطقه با ملی پیامک

تبلیغات هدفمند پیغامکی چیست؟

منظور از پیغامک هدفمند، پیغامکیست که برای عده خاصی ارسال می شود. شما پیش از ارسال پیغام کوتاه مخاطب خود را شناخته و می دانید در چه دسته بندی قرار گرفته است. هنگام ارسال آن دسته بندی را از میان مخاطبان موجود در پنل اس ام اس ملی پیغامک انتخاب کرده و اقدام به ارسال می کنید.

از میان تقسیمات ارسال هدفمند پیغامک، ویژگی ارسال منطقه ای پرمخاطب ترین خدمات پنل محسوب می شود. قابلیت دسترسی به افراد برحسب محل زندگی یا حضور و فعالیت آنان، باعث انجام یک تبلیغات خوب می شود.

برای برطرف این مشکل فقط کافی است با مراجعه به پنل پیغامک دسته بندی موردنظر خود را انتخاب کنید. حالا می توانید به تعداد بسیار زیادی از افراد مرتبط به کسب وکارتان دسترسی داشته باشید و در کمتر از چند دقیقه با آنها به طور اختصاصی ارتباط برقرار نمایید.

به اسم مثال یک شرکت فعال در زمینه پوشاک را در نظر بگیرید که تصمیم دارد با مشتریان بالقوه خود که در اطراف فروشگاه هستند، ارتباط بگیرد. با مراجعه به پنل، می تواند از بین استان ها، شهرها، منطقه ها و محله های مختلف، هریک را انتخاب کرده و برای افراد در آن منطقه ارسال پیغام کند یا حتی اصناف استان خود را برحسب منطقه انتخاب و ارسال کند تا ترکیبی از مخاطبان برحسب منطقه و شغل را در اختیار داشته باشد. حتی برای خانم یا آقایان یک استان هدف پیغام بفرستد تا با ترکیب فیلتر جنسیت در کنار منطقه، مخاطب را محدودتر کند.

تقسیمات منطقه ای هدفمند در پنل ملی پیغامک

در پنل اس ام اس ملی پیغامک، شاخه های متعدد ارسال پیغامک هدفمند منطقه ای مختلف کشور در نظر گرفته شده است. فقط کافیست که بتوانید مخاطب خود را تشخیص داده و بر این اساس یکی از تقسیمات پنل ملی پیغامک را انتخاب نمایید. بعضی از این تقسیم بندی ها عبارتند از:

· بانک استان های کشور: تفکیک شماره ها برحسب استان، شهر، اعتباری و دائمی

· بانک اصناف به تفکیک استان

· بانک شماره های ایرانسل به تفکیک استان

· بانک محله ای به تفکیک 5 کلان شهر ایران

· بانک مشاغل در منطقه ها مختلف کشور

· بانک کد پستی تمام شهر و استان ها

· تفکیک جنسیت در استان ها

تقسیم منطقه ای در ماژول هدفمند خاتمه راه نیست، بلکه طبقه بندی های محلی بیشتری را می توانید در ملی پیغامک ببینید که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

استفاده از پیغامپ در سامانه ملی پیغامک

ارسال پیغامک منطقه ای با توجه به قیمت مناسبش که در لینک https://www.melipayamak.com/price هم قابل مشاهده است، از برترین روش های تبلیغات محلیست.

شاید خیلی از کسب وکارها در پی پلتفرم تبلیغاتی باشند تا با استفاده از مشاهده نقشه بتوانند به افراد مقیم در منطقه های خاص، ارسال تبلیغات داشته باشند. این امکان در پنل ارسال ملی پیغامک وجود دارد که بتوانید با مراجعه به نقشه موجود در آن، هر منطقه ای که مورد هدف گذاری شماست را انتخاب کرده و ارسال پیغام نمایید. این امکان برای 17 کلانشهر عظیم کشور ایران فعال است.

با مراجعه به این بخش از پنل، یک نقشه از شهر موردنظر را مشاهده می کنید. هر منطقه و محله را در گزینه های انتخابی خود قرار داده و سپس تعداد شماره های ثبت شده در آن منطقه با تفکیک اپراتور ایرانسل و همراه اول را مشاهده می کنید. این قابلیت به شما می گوید که در منطقه و محله انتخابی شما چه تعداد سیم کارت از هر یک از اپراتورها وجود دارد.

ارسال با کدپستی در سامانه ملی پیغامک

این نوع ارسال از هدفمندی بالایی برخوردار است. بر اساس آن، می توانید کد پستی منطقه ای که هدف شماست را وارد پنل کرده و برای همه یا بخشی از شماره هایی که در آن محیط ثبت شده ارسال داشته باشید.

توصیه می کنیم که برای ایجاد گستردگی کافی تبلیغات، از پیش شماره های 3 تا 5 رقمی کد پستی بهره ببرید. با واردکردن این کدها، سامانه به شما تعداد سیم کارت های ثبت شده در آن منطقه را اعلام می دارد. سپس می توانید متناسب با احتیاج خود از بین آن ها انتخاب و ارسال کنید.

این قابلیت هم برای هر دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در دسترس می باشد.

ارسال با استفاده از دکل BTS

در حال حاضر می توان این قابلیت را یکی از به روزترین و هدفمندترین خدمات پیغامکی معرفی کرد. کسب وکارهای عظیم و آن هایی که دارای کمپین تبلیغاتی هستند تمایل دارند برحسب محل حضور به کاربران خود پیغام دهند. ازاین رو استفاده بی تی اس را در دستور کار قرار می دهند.

در این قابلیت، افرادی که در اطراف محل انتخابی شما هستند بر اساس حضور، شناسایی شده و در زمان دلخواه شما هدف ارسال قرار می گیرند.

این نکته درباره ارسال بی تی اس مهم است که ارسال ها برحسب حضور افراد بوده، نه بر اساس ثبت محل آنها. پس می توانید از حضور شخص در آن منطقه مطمئن شوید.

تمهیداتی از سوی اپراتور دیده شده است تا ضریب خطای این ارسال به حداقل برسد. برای کسانی که حضور آنها در منطقه مدنظر حتمی است ارسال می شود.

نحوه تهیه پنل ملی پیغامک

برای انتخاب برترین سامانه پیغامک باقابلیت های فوق جهت ایجاد یک تبلیغات پیروز کافی است به وب سایت ملی پیغامک مراجعه کنید.

چهار پنل با نام های پایه، مالی، شرکتی و تجاری در وب سایت موجود است که با مطالعه خدمات هر پنل می توانید یکی را متناسب با احتیاج خود انتخاب و تهیه کنید و بعلاوه میتوانید با دریافت نمایندگی پنل اس ام اس کسب عایدی کنید.

شماره تماس ملی پیغامک 02163404 است و کارشناسان آن از ساعت 8 تا 22 در روزهای کاری و ساعات 9 تا 17 در روزهای تعطیل منتظر شنیدن صدای شما هستند.

منبع: همگردی

به "تبلیغات پیامکی هدفمند در منطقه با ملی پیامک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات پیامکی هدفمند در منطقه با ملی پیامک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید