توریسم جهانی در بدترین سناریو 3.3 تریلیون دلار ضرر می نماید

به گزارش وبلاگ نصیراباد، در صورتی که با محدودیت های وضع شده در کشورها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بخش توریسم 1 سال تعطیل بماند، خسارتی که توریسم جهانی از پاندمی کرونا خواهد دید به 3.3 تریلیون دلار خواهد رسید.

توریسم جهانی در بدترین سناریو 3.3 تریلیون دلار ضرر می نماید

به گزارش گروه مالی وبلاگ نصیراباد، به نقل از راشاتودی، تحقیق جدید سازمان ملل نشان داد در صورتی که به علت محدودیت های وضع شده در کشور ها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بخش توریسم 1 سال تعطیل بماند، خسارتی که توریسم دنیای از پاندمی کرونا خواهد دید به 3.3 تریلیون دلار خواهد رسید.

یوان سی تی ای دی، کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل، در گزارش خود بر تأثیر منفی پاندمی کرونا بر صنعت توریسم دنیای تاکید نمود و در این زمینه وقوع 3 سناریو را محتمل دانست. در حالی که در همه این سناریو ها به ضرر های هنگفتی اشاره شده است، با این حال شدت این ضرر ها به مدت زمانی بستگی دارد که افراد در تعطیلات از رفتن به مسافرت محروم بمانند.

طبق این گزارش، اگر محدودیت های قرنطینه ای 4 ماه دیگر باقی بمانند، توریسم دنیای حداقل 1.2 تریلیون دلار یا 1.5 درصد فراوری ناخالص داخلی دنیا، ضرر می نماید. اگر قرنطینه 4 ماه بیشتر طول بکشد میزان این ضرر ها به 2.2 تریلیون دلار یا 2.8 درصد خواهد رسید. طبق بدترین سناریو، یک توقف 12 ماهه برای توریسم دنیای می تواند 3.3 تریلیون دلار یا 4.2 درصد فراوری ناخالص داخلی، به این صنعت لطمه بزند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "توریسم جهانی در بدترین سناریو 3.3 تریلیون دلار ضرر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توریسم جهانی در بدترین سناریو 3.3 تریلیون دلار ضرر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید