خبرنگاران برگزاری کنگره ملی 6 هزار و 300 شهید در لرستان

به گزارش وبلاگ نصیراباد، خرم آباد - خبرنگاران - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در راستای برگزاری کنگره 6 هزار و 300 شهید این استان فراخوان طراحی این کنگره از سوی ستاد برگزاری این کنگره و با هدف ارتقای سطح کیفی برگزاری این کنگره منتشر شد.

خبرنگاران برگزاری کنگره ملی 6 هزار و 300 شهید در لرستان

احمدحسین فتایی روز شنبه اعلام نمود:بر اساس این فراخوان 100 اثر راه یافته در این فراخوان در قالب یک نمایشگاه برپا خواهند شد و در معرض دید عموم قرار گرفته می گردد این در حالی است که سه اثر برتر این فراخوان به عنوان آثار برتر مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی گفت:آثار ارسالی باید مطابق با نمادهای ایثار و شهادت بوده و قابلیت استفاده در مجامع علمی و بین المللی را داشته باشد و توانایی، تناسب ظاهری و مفهومی خود را از دست ندهد.

فتایی ادامه داد: بر اساس این گزارش حجم مجاز برای ارسال آثار این فراخوان 6 مگابایت است و آخرین مهلت ارسال آثار این فراخوان 20 شهریور اعلام شده است این در حالی است که نتایج این فراخوان 30 شهریور اعلام می گردد.

وی گفت: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را به ایمیل lorestan.kongereh,[email protected] ارسال کنند یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس خرم آباد، خیابان انقلاب، روبروی پادگان07 ، کوچه ایثارگران، دبیرخانه ستاد کنگره ملی 6300 شهید لرستان مراجعه کنند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران برگزاری کنگره ملی 6 هزار و 300 شهید در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزاری کنگره ملی 6 هزار و 300 شهید در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید