خبرنگاران زیدان: به لطف تصمیمات داور پیروز نشدیم

به گزارش وبلاگ نصیراباد، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: از نتیجه بازی بسیار خوشحالیم و نمی توانیم بگوییم که این برد به دلیل لطف داور بوده است.

خبرنگاران زیدان: به لطف تصمیمات داور پیروز نشدیم

به گزارش وبلاگ نصیراباد، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته با فزونی دو بر یک مقابل بارسلونا و فتح ال کلاسیکو به قهرمانی در فصل جاری لالیگای اسپانیا نزدیک شد.

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: برخی ازبازیکنان دوباره درد دارند. من نمی دانم که چگونه فصل را به سرانجام می رسانیم اما به همه احتیاج خواهیم داشت چرا که از نظر جسمی در شرایط سختی قرار داریم. به سرانجام رساندن بازی ها بسیار سخت است اما ما اینجا حضور داریم و زنده هستیم. ما می خواهیم به خوبی استراحت کنیم و سپس برای بازی چهارشنبه آماده شویم.

وی اضافه نمود: هیچ چیزی هنوز تغییر نکرده است. زمان زیادی از لیگ باقی مانده و شما باید از کاری که امروز انجام دادید، لذت ببرید. ما دو نتیجه بسیار خوب مقابل لیورپول و بارسا بدست آوردیم و من از این موضوع بسیار خوشحالم.

زیدان در خصوص صحنه مشکوک به پنالتی در دقایق آخر بازی گفت: اگر داور سوت نزده یعنی که پنالتی رخ نداده است. وقت اضافی نیز می تواند سه، چهار، پنج یا 6 دقیقه باشد اما داور در این مورد تصمیم می گیرد. ما وظیفه داریم کار مربوط به خودمان را انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید ادامه داد: از نتیجه بازی بسیار خوشحالیم و نمی توانیم بگوییم که این برد به دلیل لطف داور بوده است.

تیم فوتبال رئال مادرید با این پیروزی 66 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به اتلتیکومادرید در صدر جدول قرار گرفت.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران زیدان: به لطف تصمیمات داور پیروز نشدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران زیدان: به لطف تصمیمات داور پیروز نشدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید