آسمان آفتابی و ماندگاری گرما در همه شهرها، هوای شرجی در گرم ترین شهر کشور

به گزارش وبلاگ نصیراباد، مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در 5 روز آینده جوی پایدار و آسمانی صاف در اغلب نقاط کشور حاکم است، بعلاوه توده هوای گرم در این مدت در کشور ماندگار است.

آسمان آفتابی و ماندگاری گرما در همه شهرها، هوای شرجی در گرم ترین شهر کشور

به گزارش گروه دیگر رسانه های وبلاگ نصیراباد، صادق ضیائیان در گفتگویی در تشریح آخرین شرایط جوی کشور گفت: کماکان در 5 روز آینده جوی پایدار و آسمانی صاف در اغلب نقاط کشور حاکم است بعلاوه توده هوای گرم در این مدت در کشور ماندگار است.

وی ادامه داد: در پنج روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور خصوصاً زابل وزش باد شدید و گرد و خاک ادامه دارد در همین مدت در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در شرق هرمزگان، ارتفاعات جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده و رعد و برق خواهیم داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار کرد: از شنبه 5 تیر تا اواسط هفته در بخش هایی از شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید رخ می دهد.

ضیائیان می افزاید: از امروز تا یکشنبه 16 تیر با توجه به جریان هوای گرم و مرطوب جنوبی در خوزستان هوا شرجی خواهد بود.

وی در تشریح شرایط جوی مرکز گفت: آسمان تهران روز آینده صاف گاهی با وزش باد پیش بینی می گردد، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 35 و 25 درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای 8 درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای 48 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.

منبع: فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آسمان آفتابی و ماندگاری گرما در همه شهرها، هوای شرجی در گرم ترین شهر کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسمان آفتابی و ماندگاری گرما در همه شهرها، هوای شرجی در گرم ترین شهر کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید