این گوشی نوکیا رقیب سرسخت آیفون است

به گزارش وبلاگ نصیراباد، نشانه های مختلف حاکی از آن است شرایط نوکیا در بازار گوشی های هوشمند به زودی تغییر خواهد نمود و افراد هنگام خرید گوشی هوشمند نو، محصولات این شرکت را نیز مدنظر قرار خواهند داد.

این گوشی نوکیا رقیب سرسخت آیفون است

نوکیا میخواهد پرچم دار نو خود موسوم به Magic Max را با نمایشگر بدون حاشیه، مشخصات فنی رده بالا و نرم افزار کاملاً بازطراحی شده معرفی کند.

درحال حاضر نوکیا گوشی هوشمند پرچم دار چشم گیری روانه بازار ننموده و از طرفی این برند تقریباً در سرتاسر دنیا کاملاً شناخته شده است. نوکیا چندسال قبل در صدر جدول بهترین تولیدنمایندگان گوشی دنیا قرار داشت و کمتر کسی تصور می کرد موقعیت این برند فنلاندی به وضعیف کنونی برسد.

روی آوردن مردم در سرتاسر دنیا به گوشی های هوشمند، نقطه شروع روند افول نوکیا بود. این شرکت به سرعت رجحان خود را از دست داد و برند های دیگری مثل اپل و سامسونگ، رهبری بازار را به دست گرفتند. اگرچه نوکیا همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد، اما بسیاری از افراد هنگام خرید گوشی هوشمند نو حتی محصولات این شرکت فنلاندی را در نظر نمی گیرند.

نشانه های مختلف حاکی از آن است شرایط نوکیا در بازار گوشی های هوشمند به زودی تغییر خواهد نمود و افراد هنگام خرید گوشی هوشمند نو، محصولات این شرکت را نیز مدنظر قرار خواهند داد.

لوگو و رابط کاربری نو

نوکیا اخیراً از لوگوی نو خود رونمایی نموده است. این شرکت بعلاوه رابط کاربری نوی برای محصولات خود طراحی نموده است که تغییرات زیادی در انیمیشن ها و ظاهر آن اعمال می نماید. شرکت فنلاندی درحال ایجاد تعدادی تغییر دیگر است که می تواند به بهبود شرایط نام تجاری آن در بازار یاری کند. گیزچاینا می گوید نوکیا اکنون درحال آماده شدن برای ورود به بازار گوشی های هوشمند پرچم دار است. این شرکت میخواهد گوشی پرچم دار قدرتمندی بسازد که از طراحی مجذوب نماینده و رابط کاربری نوی بهره ببرد.

براساس گزارش های قبلی، گوشی پرچم دار آینده نوکیا، Magic Max نام خواهد داشت. شنیده ها حاکی از آن است این دستگاه اولین گوشی نوکیا خواهد بود که با رابط کاربری Pure UI عرضه خواهد شد. بعضی منابع دیگر ادعا می نمایند پوسته اندرویدی نوکیا احتمالاً برای سایر محصولات این شرکت دردسترس قرار نخواهد گرفت که البته امیدواریم چنین خبری واقعیت نداشته باشد.

نوکیا مجیک مکس از طراحی منحصربه فرد، ولی آشنا استفاده خواهد نمود. گفته می گردد نمایشگر این دستگاه از نوع بدون حاشیه و چیدمان دوربین پشتی آن شبیه آیفون های اپل خواهد بود. گوشی نوکیا Magic Max بعلاوه از لبه های تخت بهره خواهد برد که این ویژگی نیز احتمالاً از آیفون 14 الهام گرفته است. البته لبه های بدنه پشتی پرچم دار بعدی نوکیا کمی گردتر از آیفون است که باعث خواهد شد با در دست گرفتن آن حس بهتری به شما القا کند.

طبق گزارش های قبلی، نوکیا مجیک مکس از نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED بهره خواهد برد و حاشیه های آن بسیار نازک خواهد بود. این صفحه نمایش از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی خواهد نمود و وضوح آن 1400 در 1080 پیکسل اعلام شده است. دوربین سلفی 64 مگاپیکسلی این گوشی نیز در بریدگی پانچ هول بالای نمایشگر تعبیه خواهد شد.

قلب تپنده نوکیا Magic Max، تراشه Snapdragon 8 Gen 2 خواهد بود. از طرفی این دستگاه احتمالاً در چند نسخه با رم 8، 12 یا 16 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی 256 یا 512 گیگابایت UFS 4.0 دردسترس قرار خواهد گرفت. ماژول دوربین پشتی نوکیا Magic Max نیز شامل یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 16 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی خواهد بود. اگر گزارش های منتشرشده واقعیت داشته باشند، این محصول از باتری غول پیکر 7500 میلی آمپرساعتی بهره خواهد برد.

مدل پایه نوکیا Magic Max با قیمت بسیار رقابتی 400 دلار عرضه خواهد شد. این دستگاه احتمالاً در چهار رنگ شامل قرمز، مشکی، طلایی و سبز دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. نوکیا تا به امروز هیچ بیانیه رسمی درمورد این محصول منتشر ننموده است، اما طبق گزارش های متعدد، گوشی مذکور در آگوست 2023 معرفی خواهد شد.

منبع: فرادید

به "این گوشی نوکیا رقیب سرسخت آیفون است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گوشی نوکیا رقیب سرسخت آیفون است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید