بزرگترین مسابقه برنامه نویسی آنلاین کشور برگزار گردید

به گزارش وبلاگ نصیراباد، با وجود تعطیلی دانشگاه ها و مراکز آموزشی و الزامات احتیاطی به دلیل شرایط کنونی کشور، بزرگترین چالش کدنویسی آنلاین کشور با عنوان چکاوا در واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد برگزار گردید.

بزرگترین مسابقه برنامه نویسی آنلاین کشور برگزار گردید

به گزارش گروه فناوری وبلاگ نصیراباد، با وجود تعطیلی دانشگاه ها و مراکز آموزشی و الزامات احتیاطی به دلیل شرایط کنونی کشور، واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد با بهره گیری از ظرفیت های منحصر به فرد در حوزه آموزش آنلاین و مجازی، عظیمترین چالش کدنویسی آنلاین کشور را با عنوان چکاوا برگزار کرد. در این مسابقه برنامه نویسی آنلاین نفرات بسیاری ثبت نام نموده و قریب به 400 نفر از منتخبین برنامه نویسی برجسته کشور به صورت همزمان حضور داشتند.

در این رویداد هیجان انگیز که در حوزه الگوریتمی برگزار گردید و حدود چهارساعت به طول انجامید، برنامه نویسان حرفه ای در گروه های مختلف سنی و از سراسر کشور توانستند براساس آشنایی با هر گونه زبان برنامه نویسی، مهارت خود را محک زده و با سایر برنامه نویسان به رقابت بپردازد.

گفتنی است با توجه به سطح کیفی و کمی بالای این رویداد تصحیح پاسخ نامه های ارسالی شرکت نمایندگان به صورت اتوماسیون و با استفاده از سامانه اتوماتیک داوری پروژه ها صورت پذیرفت.

4 نفر برتر این رویداد عظیم ضمن بهره مندی از چتر حمایت معنوی واحد الکترونیکی در راستای رشد و ارتقا استعداد ها در حوزه برنامه نویسی، به ترتیب 4، 3 و 2 میلیون تومان جایزه نقدی دریافت خواهند کرد. همچنین به 20 نفر برتر نیز ساعت هوشمند تعلق خواهد گرفت.

مرحله دوم این رویداد، روز پنجشنبه 15 اسفند ماه برگزار می گردد که در این مرحله شرکت نمایندگان تنها مجاز به استفاده از دو زبان برنامه نویسی php و #c هستند. در این مرحله همچنین صفحه کیبورد شرکت نمایندگان جهت ایجاد تعامل بهتر و مناسب تر بین شرکت نمایندگان مسابقه و داوران، تحت نظارت قرار می گیرد و افراد شرکت نماینده باید webcam خود را روشن نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بزرگترین مسابقه برنامه نویسی آنلاین کشور برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین مسابقه برنامه نویسی آنلاین کشور برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید