تعطیلی مراکز تعویض پلاک در شهر های قرمز کرونایی، امکان تعویض اینترنتی پلاک در تهران

به گزارش وبلاگ نصیراباد، رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا از تعطیلی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در شهر های دارای شرایط قرمز کرونایی اطلاع داد.

تعطیلی مراکز تعویض پلاک در شهر های قرمز کرونایی، امکان تعویض اینترنتی پلاک در تهران

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ نصیراباد، سرهنگ علی محمدی گفت: برابر مصوبه ابلاغی از سوی ستادملی مقابله با کرونا، مراکز شماره گذاری در شهر های دارای شرایط قرمز باید تعطیل شوند و از این رو این مراکز در تهران و دیگر شهر های دارای شرایط قرمز کرونایی تعطیل است.

وی با اشاره به اجرای طرح پایلوت شماره گذاری اینترنتی در تهران گفت: با توجه به اینکه در اجرای این طرح نیازی به مراجعه حضوری وجود ندارد، لذا شهروندانی که به سایت راهور 120 مراجعه نموده باشند می توانند از خدمات انلاین تعویض پلاک در تهران استفاده نمایند، اما امکان مراجعه حضوری به مراکز تعویض پلاک در تهران و دیگر شهر های دارای شرایط قرمز کرونایی وجود ندارد و همانطور که گفته شد این مراکز تعطیل هستند.

رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا به همین دلیل به شهروندان توصیه کرد که تا جای ممکن در این ایام از خرید و فروش وکالتی خودرو خودداری نمایند و در صورتی که چاره ای جز معامله از این طریق ندارند، مدت آن را حداقل سه ماه قید نمایند.

محمدی درباره وکالتنامه هایی که طی مدت تعطیلی مراکز شماره گذاری موعدشان به انتها می رسد هم گفت: طول مدت تعطیلات به اعتبار زمانی وکالتنامه ها اضافه خواهد شد و جای نگرانی وجود ندارد.

وی درباره اینکه چرا خدمات آنلاین تعویض پلاک در دیگر شهر ها ارائه نمی گردد هم گفت: اجرای این طرح به شکل پایلوت در تهران شروع شده و پس از طی دوره آزمایشی در شهر های دیگر هم اجرا خواهد شد.

رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا درباره زمان بازگشایی مراکز تعویض پلاک هم گفت: با تغییر شرایط شهر ها از قرمز به نارنجی یا زرد این مراکز هم بازگشایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تعطیلی مراکز تعویض پلاک در شهر های قرمز کرونایی، امکان تعویض اینترنتی پلاک در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی مراکز تعویض پلاک در شهر های قرمز کرونایی، امکان تعویض اینترنتی پلاک در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید