تمدید و صدور پروانه های بهداشتی 86 کارخانه فراوری مواد غذایی

به گزارش وبلاگ نصیراباد، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از صدور و تمدید پروانه های بهداشتی کارخانجات فراوری مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی در چهارمحال و بختیاری اطلاع داد.

تمدید و صدور پروانه های بهداشتی 86 کارخانه فراوری مواد غذایی

وبلاگ نصیراباد شهرکرد - دکتر رضا محمدی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در نود و پنجمین کمیته فنی و قانونی، صدور و تمدید پروانه های بهداشتی کارخانجات فراوری مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی این استان مورد آنالیز نهاده شد.

از مهمترین رسالت های معاونت غذا و دارو نظارت بر فرایند فراوری فراورده های سلامت محور در واحد های فراوریی اعم از کارخانجات و کارگاه ها است، لذا در جهت رسیدن به این هدف، نهایت مقررات و قوانین مربوط به صدور پروانه ها و شناسه های نظارت اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید

در کمیته هایی که به همین منظور تشکیل می گردد ضمن آنالیز مدارک و مستندات مربوط به بازدید های انجام گرفته از واحد های فراوریی و بعلاوه نتایج آزمایشات صورت گرفته بر روی محصولات این واحدها، با حضور اعضای هیئت علمی و کارشناسان مربوطه در مورد اعطای پروانه و یا شناسه نظارت و یا صدور و تمدید پروانه مسئولین فنی واحد های فراوریی تصمیم گیری می گردد.

در این کمیته تعداد 86 تقاضا مربوط به صدور یا تمدید پروانه های بهداشتی واحد های فراوریی مختلف مورد آنالیز و ارزیابی نهاده شد و با در خواست هایی که با قوانین و مقررات مربوطه انطباق داشتند موافقت شد.

ف

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تمدید و صدور پروانه های بهداشتی 86 کارخانه فراوری مواد غذایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید و صدور پروانه های بهداشتی 86 کارخانه فراوری مواد غذایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید