خبر مهم برای معلمان ، متقاضیان ارزیابی حرفه ای رتبه بندی معلمان کجا ثبت نام نمایند؟

به گزارش وبلاگ نصیراباد، کارگروه اجرایی رتبه بندی معلمان در اطلاعیه شماره 7 خود خاطرنشان کرد: متقاضیان ارزیابی حرفه ای به وسیله سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه بندی معلمان در پورتال وزارت آموزش و پرورش به آدرس medu.ir، ثبت نام خود را انجام دهند.

خبر مهم برای معلمان ، متقاضیان ارزیابی حرفه ای رتبه بندی معلمان کجا ثبت نام نمایند؟

به گزارش وبلاگ نصیراباد آنلاین، در این اطلاعیه آمده است: در راستای اجرای قانون رتبه بندی معلمان و ماده 2 آیین نامه اجرایی آن، به اطلاع جامعه معلمان می رساند ثبت نام از متقاضیان ارزیابی حرفه ای به وسیله سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه بندی معلمان در پورتال وزارت آموزش و پرورش به آدرس medu.ir میسر است. متقاضیان می توانند نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور اقدام نمایند.

معلمان شاغل و بازنشسته و اعضای هیأت علمی شاغل دانشگاه فرهنگیان یا بازنشسته با مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته های علوم تربیتی، مشاوره و روانشناسی که آشنا به فناوری اطلاعات و ارتباطات، دارای انضباط کاری، تحلیل گر و دارای روحیه استدلال، جوابگو نسبت به عملکرد، مسؤولیت پذیر، دارای توانایی در نگارش و مهارت های نوشتاری و شکیبا و دارای سعه صدر هستند، می توانند برای شرکت در دوره تربیت ارزیاب رتبه بندی معلمان ثبت نام نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "خبر مهم برای معلمان ، متقاضیان ارزیابی حرفه ای رتبه بندی معلمان کجا ثبت نام نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر مهم برای معلمان ، متقاضیان ارزیابی حرفه ای رتبه بندی معلمان کجا ثبت نام نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید