دانشجوی دانشگاه آزاد سیرجان صاحب اسم اوورالی شد

به گزارش وبلاگ نصیراباد، دانشجوی دانشگاه آزاد سیرجان در مسابقات جهانی اسپانیا صاحب اسم اوورالی شد.

دانشجوی دانشگاه آزاد سیرجان صاحب اسم اوورالی شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، مجتبی بحرینی دانشجوی دانشگاه آزاد سیرجان در رقابت های دنیای بادی کلاسیک و فیزیک کلاسیک که در کشور اسپانیا برگزار گردید با حریفان خود به رقابت پرداخت و صاحب اسم اوورالی شد.

محمدرضا بهشتی، مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد سیرجان در این باره گفت: مجتبی بحرینی از دانشجویان به نام و ورزشکار این واحد دانشگاهی است که پس از اعزام به مسابقات دنیای اسپانیا پیروز شد در رقابت های بادی کلاسیک دنیا با به دست آوردن صندلی قهرمانی مقام نخست را به خود اختصاص دهد.

بهشتی اضافه کرد: این دوره از مسابقات بین کشور های شرکت کننده از سراسر دنیا به میزبانی کشور اسپانیا برگزار گردید. سه ورزشکار ایرانی (مجتبی بحرینی، وحید حنیفه لو و ایرج بیدی) در این رقابت ها حضور داشتند که در انتها مسابقات، مجتبی بحرینی در مجموع مقام نخست را کسب کرد و صاحب اسم اوورالی شد.

اسم اوورال به قهرمان قهرمانان اطلاق می گردد که پس از کسب مجموع نتایج رقابت ها حاصل می گردد و بر این اساس، بحرینی پیروز شد در دسته خود با کنار زدن رقبا اسم نخستی و با کنار زدن قهرمانان دنیای هر دسته در مجموع صاحب اسم اورال یا قهرمان قهرمانان گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دانشجوی دانشگاه آزاد سیرجان صاحب اسم اوورالی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجوی دانشگاه آزاد سیرجان صاحب اسم اوورالی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید