رامین رضاییان؛ عشق به پرسپولیس و بازی مجانی یا دریافت میلیاردی؟

به گزارش وبلاگ نصیراباد، خبرنگاران: رامین رضاییان که قرار بود بمب نیم فصل پرسپولیس باشد و مهم ترین خرید زمستانی این تیم به حساب می امد حالا در وضعیتی نامعلوم به سر می برد و ماندن و رفتنش به نظر یحیی گل محمدی بستگی دارد. در این میان اظهار نظر او در یک برنامه زنده تلویزیونی هم بر حاشیه های حضورش در پرسپولیس افزوده است.

رامین رضاییان؛ عشق به پرسپولیس و بازی مجانی یا دریافت میلیاردی؟

به گزارش وبلاگ نصیراباد، رامین رضاییان که شب گذشته مهمان برنامه فوتبال برتر بود ادعا های عجیبی درباره نحوه عقد قراردادش با پرسپولیس بیان کرد. او گفت برای حضور در پرسپولیس هیچ پولی دریافت ننموده است.

رامین رضاییان درباره نحوه عقد قراردادش با پرسپولیس و دریافت رضایت نامه گفت: من نزدیک به دو ماه از حقوقم را به باشگاه الدحیل بخشیدم و باشگاه پرسپولیس نزدیک به یک ماه از حقوق را به من داد تا رضایتم صادر گردد. این وسط بدون هیچ منتی خیلی ضرر کردم، چون می خواستم به پرسپولیس برگردم. با وجود ضرری که کردم به باشگاه پرسپولیس گفتم که من برای چهار ماهی که می آیم، هیچ دریافتی نمی خواهم و قراردادم را بزنید صفر! برخی از رسانه ها شیطنت می نمایند که رامین با پرسپولیس n تومان قرارداد بست.

این اظهارات با واکنش مدیرعامل پرسپولیس همراه بود. رضا درویش درباره اینکه آیا رامین رضاییان به کمیته انضباطی باشگاه احضار شده است؟ گفت: رامین هنوز به کمیته انضباطی دعوت نشده است. شنیده ام دیشب گفته است برای پرسپولیس رایگان بازی نموده است. مسئول بخش اقتصادی باشگاه می گوید پس پولی که برای آمدنش طی سه چهار ماه دادند کجا رفته است؟ وی در مورد اینکه گفته می گردد این پول بابت دو ماه ما به التفاوت است، تاکید نمود: فرقی نمی کند. بالاخره او پول گرفته است. مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه آیا صحت دارد قرارداد رضاییان برای یک فصل و نیم 6 میلیارد تومان است؟ گفت: فکر می کنم بیشتر است!

رامین شفاف سازی کرد

ساعتی بعد از این اظهار نظر بود که بار دیگر رامین رضاییان روی خط خبرگزاری ها دیده می شد. او در تبادل نظر با ورزش سه درباره ادعای آقای درویش شرح داد و گفت که رقم پرداختی از سوی باشگاه پرسپولیس (نزدیک به 7 میلیارد) برای رضایت نامه او بوده و دستمزدش از پرسپولیس 500 میلیون تومان است. رضاییان می گوید: حقوق دریافتی از باشگاه نداشتم و پولی که باشگاه پرسپولیس داد، برای رضایت نامه بود. قرارداد پرسپولیس دست خود من است و قرار بود بنویسیم صفر، اما نوشتیم 500 میلیون. قرارداد دست من است و لطفا رسانه ای نمایند اصلا ایرادی ندارد.

منبع: فرارو

به "رامین رضاییان؛ عشق به پرسپولیس و بازی مجانی یا دریافت میلیاردی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رامین رضاییان؛ عشق به پرسپولیس و بازی مجانی یا دریافت میلیاردی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید