ورزش

عکس قشنگ صفحه رسمی پورتو برای مهدی طارمی

خبرنگاران- مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو روز تلخ و شیرینی را در پرتغال سپری کرد. او دیروز پیروز شد با گلزنی مقابل ویتوریا گیمارش در رجحان 3 بر صفر تیمش ایفای نقش کند و نهایتا با 22 گل به عنوان آقای گلی لیگ پرتغال دست پیدا کند.

8 خرداد 1402

هادی چوپان با لباسی کمتر دیده شده

خبرنگاران- شب گذشته مراسم معرفی بهترین های ورزش ایران در سال 1401 با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما و جمعی از ورزشکاران در مرکز همایش های صداوسیما برگزار گردید. در انتها این مراسم جایزه بهترین ورزشکار مرد در سال 1401...

31 فروردین 1402

قایدی: امیدوارم ساکت الهامی من را ببخشد

مهدی قایدی، ستاره استقلال از تیم طرفدار و سرمربی این تیم عذرخواهی کرد.

27 فروردین 1402

جشن تولد لوکس بازیگر زن معروف خبرساز شد

مریم معصومی، بازیگر سینما و تلویزیون تصاویری از جشن تولد آنچنانی و فوق لاکچری اش منتشر کرد که در فضای مجازی خبرساز و پربحث شد.

24 اسفند 1401

با این کارها تا عید شکمتان را آب کنید

شاید یکی از سخت ترین کارها در بحث لاغری و تناسب اندام آب کردن چربی های شکمی باشد. در واقع بسیاری در پی کاهش وزن به صورت کلی هستند اما عده ای هم به خاطر داشتن چربی شکمی بیشتر می خواهد این ناحیه را متناسب نمایند.

22 اسفند 1401

برگزاری تور یک روز با طبیعت

سالهاست که غرق در زندگی پر هیاهوی شهری به تماشا آسمان دود گرفته و شنیدن صدای همهمه زندگی ماشینی عادت نموده ایم. به طوری که سپری کردن روزها به تنهایی و دور از اجتماع روش زندگی، و لذت حضور در طبیعت و معاشرت با هوای تمیز و شنیدن صدای طبیعت غیر ماشینی به رویا...

11 بهمن 1401

گلایه داور جام جهانی از نداشتن لباس!

محمدرضا منصوری در حاشیه مراسم اختتامیه کلاس دانش افزایی داوری نیم فصل لیگ برتر گفت: هماهنطور که تیم ملی دیده می شود باید داوران هم دیده شوند، کدام تیم ملی است که در زمستان اردو داشته باشد ولی لباس نداشته باشد؟ امیدوارم این موضوع ها در آینده حل شود. شما...

26 دی 1401

فتح الله زاده قبل از دربی کولاک می کند

بازیکنان استقلال قرار بود تا 10 روز قبل از دربی بخشی از قرارداد خود را دریافت کنند که با این حال هنوز خبری از این پرداخت نیست.

17 آذر 1401

برنامه ویژه فدراسیون فوتبال آمریکا برای کارلوس کی روش

روزنامه دیلی میل نوشت، این طرح فدراسیون فوتبال آمریکا پروژه 2010 نام داشت و بیش از 24 سال پیش، رونمایی شد. این طرح قرار بود یک برنامه 12 ساله گسترده با هزینه 50 میلیون دلار باشد با این هدف که تیم ملی فوتبال ایالات متحده آمریکا را تا سال 2010 برنده جام جهانی کند.

6 آذر 1401

برنامه بازی های مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر در دوم آذرماه

برنامه بازی های مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر در دوم آذرماه به وقت تهران را در ادامه ببینید.

2 آذر 1401

تیم ملی فردا به قطر میرود

تیم ملی فوتبال ایران که کار خود را در جام جهانی 2022 قطر از روز 30 آبان با بازی مقابل انگلیس شروع می نماید، فردا دوشنبه راهی کشور قطر می گردد.

22 آبان 1401

7 علت قانع کننده برای مصرف روزانه اسفناج!

این سبزی تیره رنگ منبع غنی از مواد معدنی، ویتامین ها و سایر ریزمغذی ها است و می تواند بخشی از یک رژیم غذایی سالم باشد. مواد مغذی موجود در اسفناج منجر به تقویت تعادل در سالمندان می گردد و برای بهبود عملکرد شناختی نیز مفید است.

9 آبان 1401

دستمزد یک میلیون دلاری در انتظار اسکوچیچ

سایت vietnamnet با اشاره به مربیانی که برای حضور در تیم ملی فوتبال ویتنام اعلام آمادگی نموده اند، نام دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی ایران را هم به میان آورده است.

6 آبان 1401

ناکامی نکونام در شهید وطنی، نساجی فولاد را شکست

نساجی مازندران امروز عصر با تحمیل شکست، فولاد را بدرقه کرد.

28 مهر 1401

بازسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان شهرستان پلدختر

رئیس اداره ورزش پلدختر گفت:در جریان سفر رئیس جمهور به استان لرستان 10 میلیارد تومان به بازسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر اختصاص یافت.

22 مهر 1401

حضور در مسابقات جهانی انگلیس را خیلی راحت از دست دادم ، صبر ما ورزشکاران هم حدی دارد

مهدی احمد کهنی گفت: حضورم در مسابقات ژیمناستیک قهرمانی دنیا در انگلیس خیلی راحت و مثل آب خوردن منتفی شد.

22 مهر 1401

شوک بزرگ به فرهاد مجیدی در امارات

روزنامه البیان امارات از تصمیم نو ولیعهد و حاکم شارجه درخصوص هیئت مدیره باشگاه اتحاد کلباء اطلاع داد. تیمی که زیر نظر مالک این منطقه اداره می گردد.

15 مهر 1401

از پیشتازی آبی ها با ساپینتوی عصبانی تا کار بزرگ سرخ پوشان!

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در حالی به پایان رسید که رقابت در بالای جدول به نزدیک ترین شکل ممکن رسیده و پرسپولیس و استقلال با 14 امتیاز تنها به دلیل تفاضل گل در رده های اول و دوم قرار گرفته اند.

13 مهر 1401

صعود نجاتی، گرایی، پشتام و ساروی به یک چهارم نهایی

نمایندگان اوزان 63، 67، 82 و 97 کیلوگرم کشورمان به دیدار یک چهارم نهایی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان رسیدند.

23 شهریور 1401

انگیزه زیاد علیرضا بیرانوند برای شکستن یک رکورد

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس، شروع فوق العاده ای در لیگ برتر داشت.

9 شهریور 1401
تعداد: (183)