قایدی: امیدوارم ساکت الهامی من را ببخشد

به گزارش وبلاگ نصیراباد، مهدی قایدی، ستاره استقلال از تیم طرفدار و سرمربی این تیم عذرخواهی کرد.

قایدی: امیدوارم ساکت الهامی من را ببخشد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ نصیراباد، مهدی قایدی با عملکرد درخشانی که مقابل طرفدار داشت ستاره اول استقلال در این پیروزی مهم و پر گل بود. او یک گل به ثمر رساند، دو پنالتی گرفت و یک پاس گل هم برای محمد محبی ارسال کرد.

ستاره بوشهری استقلال در سرانجام بازی گفت: بابت حرکتی که انجام دادم از آقای ساکت الهامی عذرخواهی می کنم و امیدوارم که ایشان عذر من را بپذیرد. من تحت تاثیر جو بازی و طرفداران نهاده شدم که گفتند مهدی پنالتی را به سید بده. من از طرفدار و آقای ساکت الهامی عذرخواهی می کنم و امیدوارم من را ببخشند.

قایدی درباره پیروزی پرگل استقلال هم گفت: بازی که فوق العاده بود. هم خوب آغاز کردیم و هم خوب کار را به سرانجام رساندیم و همانطور که تمرین نموده بودیم عمل کردیم.

در حین مصاحبه سعید مهری هم کنار مهدی قایدی نهاده شد و مهاجم استقلال درباره پیشرفت فوق العاده مهری گفت: سعید از اول هم خوب بود.

بعلاوه قایدی در ادامه به شوخی این سوال را از سعید مهری عنوان نمود: آقا سعید شما بعد از چند سال گل زدید؟

مهاجم بوشهری استقلال در سرانجام گفت: سعید یکی از برترین دوستان من است و این که با او شوخی می کنم علت بر تمسخر نباشد. من او را خیلی دوست دارم و همه بچه ها هم این را می دانند. خیلی خوشحالم برای او و امیدوارم در دربی هم گل بزند.

قایدی درباره اینکه چرا پشت ضربه پنالتی نایستاد نیز گفت: من دنبال پنالتی نیستم و کارم را داخل بازی انجام می دهم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قایدی: امیدوارم ساکت الهامی من را ببخشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قایدی: امیدوارم ساکت الهامی من را ببخشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید