برطرف فضای بی دفاع شهری پل خاوران ، کیش و مات معتادان با یک حرکت

به گزارش وبلاگ نصیراباد، عملیات اجرایی تخریب پله های بتنی ضلع شمال غربی پل خاوران تقاطع بزرگراه امام علی علیه السلام در محدوده ناحیه 4 منطقه به منظور ایمن سازی محیط و فضاهای بی دفاع شهری با دستور شهردار منطقه14 انجام شد.

برطرف فضای بی دفاع شهری پل خاوران ، کیش و مات معتادان با یک حرکت

به گزارش وبلاگ نصیراباد، شهردار منطقه14 با اشاره به اهمیت ایمن سازی فضاهای بی دفاع شهری و نقش آن در کاهش وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی گفت: بر این اساس و به منظور تامین امنیت بیشتر در محدوده خاوران و بزرگراه امام علی (ع) به عنوان محورهای مهم و به منظور جلوگیری از تجمع معتادان، عملیات تخریب پله های بتنی پل خاوران انجام شد.

محمدامین سالاری پور با بیان اینکه فضاهای بی دفاع شهری از جمله فضاهایی اند که به علت ویژگی های کالبدی و اجتماعی، فرصت بزهکاری و خشونت در آنها بالاست، اضافه کرد:به همین علت با مطالعات شهری و تبدیل این فضاها به جاذبه های محیطی می توان تهدید این فضاها را به فرصتی برای استفاده شهروندان از آن محیط تبدیل کرد.

وی ادامه داد: شهرداری منطقه14 به منظور کاهش آسیب های اجتماعی، علاوه بر نظارت و گشت های مستمر بعلاوه اجرای برنامه های آموزش محور در سال نو، ساماندهی نقاط بی دفاع شهری این منطقه و تبدیل به کاربری های ورزشی و فرهنگی را با جدیت در دستور کار قرار داده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "برطرف فضای بی دفاع شهری پل خاوران ، کیش و مات معتادان با یک حرکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف فضای بی دفاع شهری پل خاوران ، کیش و مات معتادان با یک حرکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید