سرمربی النصر: توانایی لازم برای پیروزی در دیدارهای حساس را داریم

به گزارش وبلاگ نصیراباد، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان مدعی شد تیمش از توانایی لازم برای پیروزی در دیدارهای حساس برخوردار است.

سرمربی النصر: توانایی لازم برای پیروزی در دیدارهای حساس را داریم

به گزارش وبلاگ نصیراباد، امشب (چهارشنبه) تیم النصر ریاض با پیروزی 2 بر صفر برابر الاهلی جده راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا شد.

روی ویتوریا سرمربی تیم النصر پس از سرانجام این مسابقه گفت: ما برای انجام بازی های خوب و لذت بردن از آنها به قطر آمدیم. اهدافی برای خود ترسیم نموده ایم و باید در طول رقابت ها مسئولیت پذیر باشیم. صادقانه بگویم به خاطر از دست رفتن بعضی فرصت ها در بازی امشب برابر الاهلی نگران شدم.

وی در ادامه اظهار داشت: النصر شایستگی پیروزی در این ملاقات را داشت. از همان شروع بازی تیم برتر میدان بودیم و می توانستیم در نیمه نخست کار را تمام کنیم. خوشحالم که تیمم حمله های زیاد و با سرعتی انجام می دهد. ما تیم الاهلی و روش های بازی سرمربی صربستانی اش را به دقت مطالعه کردیم. باید اعلام کنم که النصر توانایی لازم برای پیروزی در ملاقاتهای حساس را دارد.

تیم النصر عربستان در ملاقات بعدی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف برنده ملاقات امشب تیم های پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سرمربی النصر: توانایی لازم برای پیروزی در دیدارهای حساس را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی النصر: توانایی لازم برای پیروزی در دیدارهای حساس را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید