شرایط ویژه لالیگا برای عقد قرارداد مسی

به گزارش وبلاگ نصیراباد، لالیگا تنها در صورتی که دستمزد لیونل مسی در بارسلونا 25 میلیون یورو ناخالص در سال باشد، با ثبت قرارداد او موافقت خواهد نمود.

شرایط ویژه لالیگا برای عقد قرارداد مسی

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ نصیراباد، بارسلونا این روز ها در تماس مداوم با لیونل مسی است و میخواهد او را هر طور شده برای بازگشت متقاعد کند. بعضی رسانه ها ادعا نموده اند که مسی مسئله ای برای بازگشت ندارد و حاضر است برای این مهم از لحاظ مالی نیز فداکاری کند.

امروز نشریه اسپورت نوشت که با توجه به مسائل فرپلی مالی بارسلونا و اینکه باشگاه باید به زودی گواهی مالی معتبری برای فصل بعد به لالیگا ارائه دهد، بازگرداندن مسی کار دشواری خواهد بود، ولی طبق توافق اجرا شده اخیر بین مدیران بارسا و لالیگا، قرارداد مسی با دستمزد 25 میلیون یورو ناخالص در سال، مسئله ای برای ثبت شدن نخواهد شد.

مسی در آخرین فصل حضورش در بارسا (21-2020) 100 میلیون یورو ناخالص دریافتی داشت و این رقم به یک چهارم کاهش خواهد یافت. روز گذشته خاویر تباس (رئیس لالیگا) گفت که دوست دارد مسی به بارسا برگردد، ولی فعلا باشگاه کاتالان شرایط این کار را ندارد. تباس البته گفت که بارسلونا برای رفع کردن موانع بازگشت مسی، زمان به میزان کافی خواهد داشت.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شرایط ویژه لالیگا برای عقد قرارداد مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط ویژه لالیگا برای عقد قرارداد مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید