شیائومی واچ 3 با سیستم عامل HyperOS رونمایی شد

به گزارش وبلاگ نصیراباد، شیائومی با برگزاری یک رویداد، از گوشی های سری شیائومی 14، سیستم عامل HyperOS و ساعت هوشمند شیائومی واچ 3 رونمایی کرد که در این مطلب به ویژگی های این ساعت می پردازیم.

شیائومی واچ 3 با سیستم عامل HyperOS رونمایی شد

یکی از مهم ترین ویژگی های این ساعت، امکان تعویض حاشیه اطراف نمایشگر است. این یعنی با توجه به رنگ لباس یا رنگ بند ساعت، به راحتی می توانید حاشیه نمایشگر را تعویض کنید. شیائومی واچ 3 از نمایشگر 1.43 اینچی بهره می برد که مبتنی بر پنل AMOLED است. این نمایشگر رفرش ریت 60 هرتز را ارائه می دهد و حداکثر روشنایی آن به 600 نیت می رسد. مطابق معمول، با سنسورهای همیشگی مربوط به سلامتی روبرو هستیم و سیستم GPS دوگانه هم می تواند موقعیت مکانی شما را خیلی دقیق تشخیص دهد.

از نظر عمر باتری، شیائومی مدعی شده که عمر باتری این ساعت به حداکثر 15 روز می رسد. در کنار گوشی های سری شیائومی 14 که از سیستم عامل تازه HyperOS بهره می برند، این ساعت هم اولین ساعت هوشمند مبتنی بر این سیستم عامل محسوب می گردد. به لطف هماهنگ شدن سیستم عامل گجت های مختلف شیائومی، قرار است امکانات جذابی در زمینه زیست بوم محصولات این شرکت در اختیار کاربران قرار بگیرد.

مدل استاندارد این ساعت با قیمت حدود 110 دلار راهی بازار چین می گردد و کاربران چینی برای خرید مدل مجهز به eSIM باید حدود 140 دلار بپردازند.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی واچ 3 با سیستم عامل HyperOS رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی واچ 3 با سیستم عامل HyperOS رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید