مذاکره پیکانی ها با فدراسیون برای تغییر زمان برگزاری دیدارهای لیگ

به گزارش وبلاگ نصیراباد، کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، برنامه هفته نخست متمرکز لیگ برتر والیبال مردان کشور را بیان کرد که 18 مسابقه در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه 18، 20 و 22 آبان ماه برگزار خواهد شد. این دیدارها در ساعت های 11، 14 و 17 در خانه والیبال تهران و سالن فدراسیون انجام می گردد.

مذاکره پیکانی ها با فدراسیون برای تغییر زمان برگزاری دیدارهای لیگ

مهدی نفر در تبادل نظر با وبلاگ نصیراباد درباره ساعت برگزاری دیدارهای تیمش در هفته نخست مسابقات گفت: دو بازی تیم پیکان ساعت 11 صبح است. باید طوری برنامه ریزی صورت می گرفت که حداقل یک بازی ساعت 17 می شد. صد درصد با فدراسیون و سازمان لیگ در این زمینه صحبت و رایزنی خواهیم داشت.

سرپرست تیم والیبال پیکان تهران درباره نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در هتل ها محل اسکان تیم ها گفت: دلیل عمده برای متمرکز شدن رقابت ها کاهش تعداد سفرها و حضور در فرودگاه و هواپیما بود چرا که شرایط سختی بود. اسکان در هتل مسئله ای ندارد. هتل المپیک به دلیل سرویس هایی که به تیم های ملی می دهد استانداردهای لازم را برای رعایت پروتکل های بهداشتی دارد و قطعات 3-4 تیم در هتل المپیک اسکان خواهند داشت.

نفر درباره شرایط تیم پیکان نیز گفت: روز گذشته تست کرونا 12 بازیکن مبتلا تیم منفی شد و هر 12 بازیکن بهبود یافتند و از امروز تمرینات تیم با تمام بازیکنان انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مذاکره پیکانی ها با فدراسیون برای تغییر زمان برگزاری دیدارهای لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره پیکانی ها با فدراسیون برای تغییر زمان برگزاری دیدارهای لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید