نامه رئیس کمیسیون آموزش مجلس به 4 وزیر دولت به منظور جلوگیری از قطع برق

به گزارش وبلاگ نصیراباد، رئیس کمیسیون آموزش مجلس در نامه ای از 4 وزیر دولت دوازدهم خواست تا جهت جلوگیری از قطعی برق و اختلال در شبکه اینترنت در زمان برگزاری آزمون دانش آموزان و دانشجویان تمهیدات لازم را بیاندیشند.

نامه رئیس کمیسیون آموزش مجلس به 4 وزیر دولت به منظور جلوگیری از قطع برق

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ نصیراباد، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در نامه ای به وزرای نیرو، علوم، آموزش و پرورش و ارتباطات خواهان عدم قطعی برق و اینترنت در زمان برگزاری آزمون دانش آموزان و دانشجویان شد.

در متن نامه رئیس کمیسیون آموزش آمده است: در این ایام سال، آزمون هایی جهت سنجش اندازه یادگیری دانش آموزان و دانشجویان کشور برگزار می گردد که نتیجه آن ها برای صدور گواهینامه های معتبر کشوری دارای اهمیت بالایی است.

با شیوع ویروس کرونا، بسیاری از کلاس های حضوری مراکز آموزشی تعطیل و به صورت مجازی برگزار می گردد و برای سنجش اندازه یادگیری دانش آموزان و دانشجویان، تنها می توان به آزمون های سرانجام دوره حضوری و مجازی اکتفا کرد.

از طرفی آزمون های بسیار مهم و حساس و معین کننده ای برای ورود به دوره های مختلف تحصیل در دستگاه ها برگزار می گردد که برای داوطلبان و خانواده آن ها حساسیت و اهمیت بالایی دارد و به خودی خود استرس زا است.

با توجه به اینکه معین افرادی صلاحیت تحصیل در رشته های دانشگاهی با همین آزمون و کنکور ها سنجیده می گردد، باید در انتخاب شایسته ترین افراد و نحوه برگزاری آزمون ها نهایت دقت را به کار برد و این آزمون ها باید در شرایط کاملا یکسان و عادلانه و بدون کوچکترین حاشیه و مشکل برگزار گردد.

با توجه به گزارش های واصله از نقاط مختلف کشور به کمیسیون آموزش، مبنی بر بروز اختلالاتی در هنگام برگزاری آزمون ها، خواهشمند است دستور فرمایید تا واحد های زیرمجموعه تمهیدی بیاندیشند تا با هماهنگی کامل در هنگام برگزاری آزمون ها قطعی برق و مسائل و اختلالاتی در شبکه اینترنت ایجاد نگردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نامه رئیس کمیسیون آموزش مجلس به 4 وزیر دولت به منظور جلوگیری از قطع برق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه رئیس کمیسیون آموزش مجلس به 4 وزیر دولت به منظور جلوگیری از قطع برق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید