نصب بارکدهای دیجیتالی و سیستم های نورپردازی باید در موزه شهدای زنجان انجام شود

به گزارش وبلاگ نصیراباد، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای واصله، نصب بارکدهای دیجیتالی و سیستم های نورپردازی باید در موزه شهدای زنجان انجام شود.

نصب بارکدهای دیجیتالی و سیستم های نورپردازی باید در موزه شهدای زنجان انجام شود

امیرعلی نیک بخش در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان گفت: موزه شهدای زنجان باید هرچه سریع تر از این شرایط سکوت خارج و ساماندهی شود و درهای آن به روی گردشگران گشوده شود، مردم همچنان به دیدن یادگاری شهدا علاقمند هستند و نگهداری تمام این آثار برای نسل های آینده الزامی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در خون مردم این استان ریشه دوانده است و موزه شهدا در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آشنایی نسل تازه بویژه جوانان و نوجوانان با سیره شهدا باید فعال تر عمل کند.

نیک بخش مطرح کرد: نصب سیستم های نورپردازی طرحی است که دارندگان گوشی های هوشمند با نصب نرم افزار بارکدخوانی می توانند از این بارکدها استفاده کنند، همچنین نصب سیستم های نورپردازی تازه در موزه شهدای زنجان باعث می شود که ارزش های فنی و هنری عناصر، فضاها و تزئینات و معانی واقعی پنهان در معماری این بنای تاریخی و اشیای موجود در موزه برای گردشگران نمایش داده شود.

او با تأکید بر اینکه راه اندازی این سیستم موجب سهولت در خدمات دهی موزه ها می شود، اعلام نمود: چنانچه بازدیدکنندگان بسیاری در موزه وجود داشته باشد سیستم رمزینه پاسخ سریع، بسیاری از مسائل را در این حوزه حل می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان نیز گفت: گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا و خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و حفظ آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع از نظام اسلامی جز وظایف ذاتی، اخلاقی و دینی ما است.

صفوی به ساماندهی موزه شهدای زنجان اشاره کرد و با بیان اینکه این اقدام می تواند در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان مؤثر باشد، گفت: این استان می تواند به الگویی برای استان های دیگر تبدیل شود و عملیات نورپردازی در بناهای تاریخی شهر زنجان از جمله موزه شهدا بزودی از طریق شورای شهر زنجان با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان انجام خواهد شد.

منبع: همگردی

به "نصب بارکدهای دیجیتالی و سیستم های نورپردازی باید در موزه شهدای زنجان انجام شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب بارکدهای دیجیتالی و سیستم های نورپردازی باید در موزه شهدای زنجان انجام شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید