پرداخت تسهیلات 50 میلیون تومانی به بیماران نیازمند

به گزارش وبلاگ نصیراباد، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از پرداخت تسهیلات 50 میلیون تومانی با نرخ سود 4 درصد به بیماران نیازمند اطلاع داد.

پرداخت تسهیلات 50 میلیون تومانی به بیماران نیازمند

وبلاگ نصیراباد بیرجند - رضایی گفت: جمعیت هلال احمر در ادامه اقدامات و برنامه های خود در جهت حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه، اقدام به معرفی بیماران نیازمند جهت اخذ تسهیلات قرض الحسنه نموده است.

او گفت: در جهت انجام تکالیف محوله به بانک های عامل، اعتباری بالغ بر820 میلیون تومان تسهیلات به بیماران نیازمند سطح استان اعطا می گردد و در این اقدام حمایتی، سقف تسهیلات به ازای هر نفر حداکثر 50 میلیون تومان مشخص شده است.

رضایی گفت: پرداخت این تسهیلات از محل منابع قرض الحسنه خواهد بود و بعلاوه بازپرداخت اقساط تسهیلات حداکثر 60 ماهه (5 ساله) و با پایین ترین نرخ کارمزد در شبکه بانکی مشخص شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از هر خانواده تنها یک نفر می تواند از تسهیلات مذکور استفاده کند و جوانان، امدادگران و داوطلبان نیازمند جمعیت هلال احمر در این طرح برای دریافت وام در اولویت قرار دارند.

او گفت: خیرین برای تأمین محل اقامت همراهان بیماران در طول دوره درمان می توانند با این اقدام خداپسندانه بیماران نیازمند را کمک نمایند و جمعیت هلال احمر استان آمادگی دارد که حلقه واسط بین این افراد و توانمندان باشد.

س

وبلاگ نصیراباد خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پرداخت تسهیلات 50 میلیون تومانی به بیماران نیازمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات 50 میلیون تومانی به بیماران نیازمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید