اسپالتی: پیروزی اینچنینی بر لاتزیو برای ما معنا و مفهوم خاصی دارد

به گزارش وبلاگ نصیراباد، سرمربی تیم فوتبال ناپولی از عملکرد شاگردانش مقابل آبی پوشان رُم ابراز رضایت کرد.

اسپالتی: پیروزی اینچنینی بر لاتزیو برای ما معنا و مفهوم خاصی دارد

به گزارش وبلاگ نصیراباد، لوچانو اسپالتی که تیم تحت هدایتش پس از دو شکست متوالی مقابل تیم های اینتر و اسپارتاک مسکو، شب گذشته (یکشنبه) در هفته چهاردهم سری A ایتالیا پیروز شد با نتیجه 4 بر صفر میهمانش لاتزیو را در هم بکوبد و صدرنشینی خود را استحکام ببخشد، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی DAZN گفت: این برترین عملکرد ما بود، به خصوص پس از چند بازی اخیر که در میزان استانداردهای خود نبودیم، بنابراین شکست دادن تیمی بزرگ همانند لاتزیو آن هم به این شکل برای ما معنا و ومفهوم خاصی دارد.

وی بعلاوه در تمجید از مهاجم بلژیکی اش که در این بازی دو بار پیروز به گلزنی شد، گفت: مرتنس کیفیت بازی اش را در تمام نمایندگی اش به نمایش می گذارد. کل تیم شگفت انگیز بود و خیلی وقت بود که ما با پاس های کوتاه و سریع فوتبال مالکانه را به نمایش نگذاشته بودیم. این بازی می توانست متفاوت گردد، چیزی که در بازی های اخیرمان شاهدش بودیم و تصمیمات درستی در آنها نگرفته بودیم اما در این بازی بازیکنان ما فوق العاده بودند.

سرمربی تیم فوتبال ناپولی توضیح داد: در این بازی بازیکنان مان تا آخرین لحظه می خواستند بازی نمایند چون از فوتبال شان لذت بردند. ما نمی خواهیم تنها برای نتیجه بازی کنیم یا اینکه منتظر اشتباه حریف مان باشیم. ما باید از بازی های خود لذت ببریم و از این نترسیم که اوضاع ممکن است درست پیش نرود. فوتبال زیباست و برای اولین بار واقعاً حس کردیم که در خانه بازی می کنیم، طرفداران با تیم متحد بودند و این می تواند به ما برای ادامه کار قدرت دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اسپالتی: پیروزی اینچنینی بر لاتزیو برای ما معنا و مفهوم خاصی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی: پیروزی اینچنینی بر لاتزیو برای ما معنا و مفهوم خاصی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید