برترین بازارهای خیابانی جهان ، لذت خـرید در بازارهای جهان

به گزارش وبلاگ نصیراباد، بازار های خیابانی مکان های جالبی هستن که میتونین در اونها انواع مواد غذایی تازه و با کیفیت رو با قیمت مناسب تر و مقرون به صرفهتر تهیه کنین. کشور های آسیایی به خصوص آسیای جنوب شرقی به داشتن بازهای خیابانی معروف هست و گردشگران در طول سفرشون حتما به تماشا این بازارها میرن و در اونجا هم با فرهنگ و انواع مواد غذایی مردم محلی اون ناحیه آشنا میشن و میتونن خریدی مقرون به صرفه رو هم داشته باشن. کشور های اروپایی هم بازارهای خیابانی در دنیا و تماشای ترین نوع زیادی دارند که میخواهیم تعداد زیادی از بازارهای دنیا و برترین بازارهای خیابانی دنیا رو بهتون معرفی کنیم...

برترین بازارهای خیابانی جهان ، لذت خـرید در بازارهای جهان

بازار کرتا آیروت سنگاپور

سنگاپور قوانین جدی ای داره با عنوان اینکه به تمیزی و نظافت شهرش خیلی اهمیت میده. بازارهای خیابانی این منطقه تمیز و منظم هستن و همانطور که از اسمش هم معلوم هست اینه که به اون بازار خیس میگویند و علتش این هست که کف بازار در همه ساعات روز خیس هست و با کف هم شستشو میشه. این بازار محلی در محله چینی ها قرار داره و اگر صبح زود هم به این مکان بیاین بسیار خلوت هست و میتونین به راحتی خرید کنین. حدود ساعت های 1 و تایم ناهار این بازار انواع غذاهای متنوع رو میفروشه و طبقه بالای اون هم انواع فود کورت ها سرو میشه که قیمت ها بسیار مقرون به صرفه هست و برای صبحانه هم نودل آماده میکنه. این بازار خیابانی یکی از برترین بازارهای دنیا هم محسوب میشه.

بازار لا ووچیریا، ایتالیا

تو این بازار در ایتالیا همواره شلوغ و سرزنده، مردمی از فرهنگ ها و قوم های مختلفی وجود دارند که وقتی وارد این مکان میشین، حس میکنین که در خاورمیانه نهاده شدین. تو گوشه و کنار این بازار افرادی هستن که طبل میزنن و نواع آوازهای عربی رو میخونن. وقتی در حال قدم زدن از این بازار هستین، بوی انواع کباب ها شما رو حتما به سمت خودش میکشونه. تو بازار که یکی از برترین بازارهای خیابانی دنیا هست، میتونین انواع میوه ها و سبزیجات تازه رو با قیمت های مناسب خریداری کنین و از معاشرت با مردم کشورهای مختلف هم لذت برین. این مکان یکی از دیدنی ترین بازارهای دنیا هم هست.

بازار سنت لورنس ، تورنتو

قدمت این بازار قدیمی به سال 1803 برمیگرده.این مکان به حدی قدیمی هست که در دهه های 1970 و 1980 مورد بازسازی و نوسازی نهاده شد که مغازه های زیادی هم در این مکان ساخته شد. حدود 120 خرده فروش رو میتونین تو این بازار پیدا کنین که انواع اونها میوه ها سبزیجات و .. هستن. تو این مکانی که در تورنتو کانادا نهاده شده میتونین مواد غذایی مقرون به صرفه و با قیمت مناسب و کیفیت بالا رو تهیه کنین. این بازار رنگارنگ جزو برترین بازارهای خیابانی دنیا در رده بازارهای خیابانی نهاده شده.

بازار بروژ، انگلستان

اگر در پی بازارهای سنتی و قدیمی میگردین، بازار بروژ انگلستان یکی از قدیمی ترین بناها در شهر لندن هست. زمان افتتاح این بازار برمیگرده به 150 سال قبل. اغلب افردی که در گوشه و کنار شهر مغازه های دارند و یا دارای رستوران هستن، به این بازار میان و مواد غذایی رو بصورت عمده تهیه میکنن و به مغازه های خودشون میبرن. در روزهای پنج شنبه و آدینه و شنبه، افرادی که نیازی به خرید عمده ندارن میتونن به این بازار بیان و انواع مواد غذایی مورد نظرشون رو از این مکان تهیه کنن.

منبع: همگردی

به "برترین بازارهای خیابانی جهان ، لذت خـرید در بازارهای جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین بازارهای خیابانی جهان ، لذت خـرید در بازارهای جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید