فراوری آزمایشی پژو 206 تیپ 3 با سقف شیشه ای شروع شد

به گزارش وبلاگ نصیراباد، تا به امروز بیش از 5 میلیون دستگاه پژو 206 در سراسر دنیا فراوری و عرضه شده است. شرکت ایران خودرو یکی از مهم ترین پایگاه های فراوری این خودرو در دنیا به شمار می رود. اکنون خبرها حاکی از فراوری پژو 206 تیپ 3 با سقف شیشه ای است.

فراوری آزمایشی پژو 206 تیپ 3 با سقف شیشه ای شروع شد

پژو 206 به خاطر چالاکی و قابلیت های دینامیکی خوب، سازگاری با محیط زیست و مصرف سوخت کم، قیمت مناسب و مطابقت با استانداردهای روز جهان محبوبیت ویژه ای چه در میان جوانان و چه در میان خانواده ها به دست آورده است. در طراحی و فراوری این خودرو از آخرین دستاوردهای فنی و مهندسی جهان استفاده شده و لیست تجهیزات استاندارد آن در تیپ های مختلف توجه هر مشتری را به خود جلب می نماید.

شرکت ایران خودرو بعد از موفقیت واردات پژو 206 اقدام به راه اندازی خط فراوری آن کرد. با وجود اینکه فراوری این خودرو در تمام جهان متوقف شده، اما به علت بازار فروش خوب آن در ایران، هنوز هم شاهد فراوری مدل های مختلف آن هستیم.

در راستای پاسخ گویی به احتیاج بازار و توجه به سلیقه قشر جوان کشور، فراوری آزمایشی پژو 206 تیپ 3 با سقف شیشه ای شروع شد.

پژو 206 در گذشته در 6 تیپ 1 تا 6 در ایران عرضه شد که در سال های گذشته با حذف مدل های دیگر ایران خودرو فقط تیپ های 2 و 5 را فراوری می کرد. فراوری تیپ 5 نیز هم اکنون متوقف است و فقط 206 تیپ 2 فراوری می گردد. آخرین مدل 206 تیپ 3 مربوط به سال 91 است و بعد از آن ایران خودرو فراوریش را متوقف کرد.

دخیل محمدی فر، مدیر پروژه پلتفرم 206، در این باره گفت: محصول پژو 206 تیپ 3 با سقف شیشه ای آماده فراوری و عرضه به بازار است و با اخذ مجوزهای لازم به مشتریان تحویل خواهد شد. تا به امروز چندین نمونه از این محصول فراوری شده است.

محمدی فر توضیح داد: توسعه محصولات نو بر پایه فناوری و احتیاجهای روز مشتریان امری ضروری برای هر خودروساز است. گروه صنعتی ایران خودرو در امسال محصولات مختلف به روزشده و یا نو را به بازار عرضه نموده و یا در آستانه ورود به بازار دارد که نشان دهنده عزم استوار این خودروساز در اتکا به خودکفایی در راستا توسعه و پیشرفت و ارتقای سطح کیفی محصولات خود است.

مدیر پروژه پلتفرم 206 مهم ترین امکانات رفاهی پژو 206 تیپ 3 با سقف شیشه ای سیستم اتوماتیک تهویه هوا، آینه های جانبی برقی و شیشه بالابرهای برقی درهای عقب مطرح کرد و گفت: محصولات نو ایران خودرو در زمینه های فنی و امکانات نسبت به نسخه های پیشین ارتقا یافته اند.

آگهی های خرید و فروش 206

***

شما می توانید حدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ نصیراباد مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "فراوری آزمایشی پژو 206 تیپ 3 با سقف شیشه ای شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری آزمایشی پژو 206 تیپ 3 با سقف شیشه ای شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید