حضور در مسابقات جهانی انگلیس را خیلی راحت از دست دادم ، صبر ما ورزشکاران هم حدی دارد

به گزارش وبلاگ نصیراباد، مهدی احمد کهنی گفت: حضورم در مسابقات ژیمناستیک قهرمانی دنیا در انگلیس خیلی راحت و مثل آب خوردن منتفی شد.

حضور در مسابقات جهانی انگلیس را خیلی راحت از دست دادم ، صبر ما ورزشکاران هم حدی دارد

مهدی احمدکهنی ملی پوش ژیمناستیک درباره عدم حضورش در مسابقات ژیمناستیک قهرمانی دنیا اظهار کرد: قرار بود روز پنجم آبان ماه همراه با سرمربی خودم به رقابت های قهرمانی دنیا اعزام شویم اما خیلی راحت و یکسری دلایل ناتعیین تنها سهمیه ای را که برای ایران به سختی به دست آورده بودم از دست دادم. از این اتفاق اتفاق افتاده خیلی ناراحتم و منتظرم ببینم پاسخ مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش نسبت به این اتفاق رقم خورده چه چیزی است؟

او اضافه نمود: من واقعأ در این مدت تمرینات زیادی برای حضور در رقابت ها انجام داده بودم اما خیلی راحت و مانند آب خوردن فرصت حضور در این مسابقات بزرگ را از دست دادم. در عجبم چرا باید با چنین اتفاقی درست پیش از اعزام روبرو شوم؟ آیا صدایی وجود دارد که صدای من را بشنود و به فکر حل مشکلم باشد.

ملی پوش ژیمناستیک توضیح داد: تنها امید من با حضور در شهر لیورپول این بود که بتوانم با قرارگرفتن در جایگاه های اول و دوم دنیا، از خدمت مقدس سربازی معاف شوم و این پتانسیل در من وجود داشت تا اتفاق غیر ممکن را به ممکن تبدیل کنم اما نشد. البته هنوز هم دیر نشده و تمریناتم را بیشتر از قبل پیگیری خواهم کرد تا در بازی های آسیایی این اتفاق را اجرایی کنم. تنها خواسته من از مسئولان وزارت ورزش این است که هر چه زودتر شرایط تعیین گردد تا برای مسابقات آینده به مشکل بر نخوریم.

کهنی گفت: من واقعأ به کشورم علاقه دارم و همواره سعی نموده ام مانند سایر ورزشکاران که با پیشنهاداتی از سایر کشورها روبرو می شوند نسبت به آن ها بی تفاوت باشم اما صبر ما هم حدی دارد و همانطور که ما برای کشورمان ارزش قائل هستیم باید مسئولان هم برای ذره ای هم که شده به فکر حل مسائل ما باشند. همه چیز که نباید یک طرفه باشد.

وبلاگ نصیراباد ورزشی پایه و آبی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حضور در مسابقات جهانی انگلیس را خیلی راحت از دست دادم ، صبر ما ورزشکاران هم حدی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور در مسابقات جهانی انگلیس را خیلی راحت از دست دادم ، صبر ما ورزشکاران هم حدی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید