روبرتو مارتینس سرمربی تیم ملی بلژیک می ماند

به گزارش وبلاگ نصیراباد، اتحادیه فوتبال بلژیک قصد ندارد تغییری در کادر فنی تیم ملی این کشور ایجاد کند.

روبرتو مارتینس سرمربی تیم ملی بلژیک می ماند

به گزارش وبلاگ نصیراباد، روبرتو مارتینس که اخیراً شایعاتی در خصوص آینده حرفه ای اش مطرح بود و گفته شد که ممکن است با کناره گیری از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال بلژیک به مربیگری در رده باشگاهی روی بیاورد، تا جام جهانی 2022 راهنمایی بلژیک را برعهده خواهد داشت. شکست 2 بر یک شیاطین سرخ مقابل ایتالیا در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات یورو 2020 هم سبب نشده است که مدیران اتحادیه فوتبال بلژیک نسبت به ادامه همکاری با او مردد شوند.

پیتر بوسائرت مدیر اجرایی اتحادیه فوتبال بلژیک در این باره گفت: ما از امروز آماده سازی خود برای بازی های ماه های سپتامبر و اکتبر را شروع می کنیم. روبرتو مارتینس هم کنار تیم خواهد بود. قرار نیست ارتباط رسمی در این خصوص صورت بگیرد، اما دلیلی هم برای تغییر کادر فنی وجود ندارد. احساس نمی کنم که مارتینس بخواهد استعفا کند. ما در حال حاضر مسئله ای با هم نداریم.

سرمربی پیشین اورتون در ماه مِی 2020 بود که قرارداد جدیدی را با اتحادیه فوتبال بلژیک امضا و خود را تا جام جهانی 2022 به تیم ملی بلژیک متعهد کرد. او اخیراً گزینه سرمربیگری تاتنهام هم بود.

بلژیک از سه بازی اول خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر پیروز به کسب هفت امتیاز شده است و انتظار می رود آنها در ادامه راه جواز حضور در مرحله پایانی این رقابت ها را کسب نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "روبرتو مارتینس سرمربی تیم ملی بلژیک می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روبرتو مارتینس سرمربی تیم ملی بلژیک می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید