فکری: طرفداران با تمام وجود ما را حمایت نمایند و ناامید نشوند، داوران نگاه به نداشته های مان ننمایند!

به گزارش وبلاگ نصیراباد، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از طرفداران این تیم خواست نفتی ها را حمایت نمایند و از بقای تیم شان در لیگ برتر ناامید نشوند.

فکری: طرفداران با تمام وجود ما را حمایت نمایند و ناامید نشوند، داوران نگاه به نداشته های مان ننمایند!

به گزارش وبلاگ نصیراباد، محمود فکری در نشست خبری پیش از ملاقات تیم های نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک گفت: بعد از بازی با فولاد، بازیکنان در شرایط روحی و روانی بهتری تمرین کردند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند. آنها انگیزه بسیار خوبی دارند و امیدواریم با آرامش کامل وارد این مسابقه شوند. به امید خدا بتوانیم از این ملاقات امتیاز بگیریم. در ملاقات با فولاد با وجود اینکه شکست خوردیم، اما بازی امیدوارنماینده ای را ارائه کردیم و با توجه به اینکه تمامی نفرات در اختیارمان هستند، امیدوار هستیم یک بازی خوب ارائه و بتوانیم در این بازی امتیاز کسب کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: خواهشی که از داوران و کمیته داوران دارم، این است که نگاه به نداشته های مان ننمایند. ما در مسجدسلیمان شاید هتل خوب، امکانات و پرواز نداشته باشیم و آنها با سختی های بیشتری به این شهر بیایند، ولی این نداشته های مان باعث آن نشود که روی سوت ها تأثیر بگذارد. مردم پشت تیم نفت هستند و به نتایج این تیم امیدوارند. در واقع نتایج این تیم تأثیر زیادی روی آنها و زندگی شان دارد. امیدوارم در این بخش نیز عدالت داوری را ببینیم و اگر اشتباهات داوری نیز رقم می خورد، این اشتباهات برای دو طرف باشد و اشتباهات معین نماینده نباشد. بعلاوه امیدوارم خودمان نیز بازی خوبی ارائه کنیم و برنده از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص محرومان و مصدومان تیمش توضیح داد: بازیکنانی که با آنها در نیم فصل قرارداد بستیم، در اختیارمان هستند. البته چند بازیکن مصدوم نیز داریم، ولی مشکل خاصی نیست و نفرات جایگزین، خوب و توانمند هستند و از این بابت مسئله ای نخواهیم داشت.

فکری در سرانجام گفت: عملکردی که در اهواز ارائه کردیم، عملکرد خوبی بود. شاید روی بدشانسی و مشکل روحی که وجود داشت، گل خوردیم. با این وجود و در مجموع بازی خوبی ارائه کردیم و همین مسئله ما را برای بازی های بهتر امیدوار کرد تا امتیاز هم بگیریم. به همه طرفداران تیم پیغام می دهم که ما را با تمام وجود حمایت نمایند. بازیکنان نیز با تمام وجود کوشش می نمایند. ما از بازی سپاهان که به مسجدسلیمان برگشتیم، بازیکنان به مرخصی نرفتند و همین جا بودند. آنها کوشش می نمایند که مردم را خرسند نمایند، امتیاز بگیرند و در نهایت در لیگ برتر بمانیم. فقط امیدوارم مردم حمایت مان نمایند و ناامید نشوند تا روز آخر بتوانیم با یاری همدیگر این تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فکری: طرفداران با تمام وجود ما را حمایت نمایند و ناامید نشوند، داوران نگاه به نداشته های مان ننمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: طرفداران با تمام وجود ما را حمایت نمایند و ناامید نشوند، داوران نگاه به نداشته های مان ننمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید