هتل آکسفورد از اقامتگاه های سه ستاره سنگاپور، تصاویر

به گزارش وبلاگ نصیراباد، اگر هنگام خرید بلیط هواپیما سنگاپور، Oxford Hotel سنگاپور را برای اقامت خود انتخاب کنید، مطمئن باشید که این اقامتگاه با وجود ارزان بودنش امکانات و خدمات مناسبی در اختیار شما گذاشته و روزهای بسیار خوبی برایتان رقم خواهد زد.

هتل آکسفورد از اقامتگاه های سه ستاره سنگاپور، تصاویر

اتاق های هتل آکسفورد سنگاپور

با سیستم تهویه مطبوعی که در اتاق های هتل آکسفورد سنگاپور نصب شده، این اتاق ها ضمن ارائه هوایی بسیار دلنشین، شرایط فوق العاده مناسبی را برای پذیرایی از مهمانان به وجود آورده اند. در این اتاق ها، تلویزیون صفحه تختی کار گذاشته شده تا مهمانان ساعات بیکاری خودشان را با تماشای فیلم ها و سریال های سرگرم کننده پر کنند. البته در طول تماشای فیلم شما می توانید با استفاده چای ساز و قهوه ساز داخل اتاقتان، نوشیدنی لذیذی برای خودتان تهیه کنید.

همچنین در صورت لزوم، مهمانان اتاق های هتل آکسفورد سنگاپور می توانند از حمام اختصاصی اتاق خودشان برای استحمام و رعایت موارد بهداشتی و نظافتی استفاده کنند. ناگفته نماند که مثل هر هتل خوب دیگری، هتل آکسفورد سنگاپور نیز فرصت بهره مندی از سرویس اینترنت بی سیم رایگان را برای مهمانانش به ارمغان آورده است.

رستوران هتل آکسفورد سنگاپور

رستوران هتل آکسفورد سنگاپور با غذاهای بسیار خوشمزه خود، باعث شده است که این اقامتگاه یک سر و گردن از تمامی هتل های هم ردیفش بالاتر به نظر آید. در این رستوران، غذاهای آسیایی و بین المللی متعددی طبخ و سرو می شود. کافیست منوی جالب رستوران هتل آکسفورد سنگاپور را در دست بگیرید و انتخاب خودتان را سفارش دهید تا با شرایط بسیار خوبی غذا برایتان سرو شود.

امکانات و خدمات هتل آکسفورد سنگاپور

یکی از امکانات بسیار خوب هتل آکسفورد سنگاپور که باعث ایجاد آرامش روحی در مهمانان این هتل می شود، چینش جایگاه در فضای روباز این اقامتگاه است. مهمانان با نشستن بر روی این جایگاه ها، لحظات بسیار خوب و خاطره انگیزی سپری می کنند.

شما با اقامت در هتل آکسفورد سنگاپور می توانید از سرویس های مختلفی مثل نظافت روزانه، فتوکپی، فکس، تبدیل ارز و شستشوی لباس ها استفاده نمایید. همچنین پارکینگ اقامتگاه نیز به صورت رایگان دائما در اختیارتان خواهد بود.

در هتل آکسفورد سنگاپور یک دستگاه فروش اتوماتیک نوشیدنی تعبیه شده که به راحتی می توانید از آن نوشیدنی دلخواه خود را تهیه فرمایید. توجه داشته باشید که برای دسترسی به طبقات فوقانی اقامتگاه، حتما از آسانسور این هتل برخوردار شوید. یک نکته مهم دیگر در خصوص هتل آکسفورد سنگاپور، تسلط کارکنان آن به زبان انگلیسی است که این امر امکان مراوده و یاری دریافت از آنها را برای مهمانان تسهیل می نماید.

موقعیت مکانی هتل آکسفورد سنگاپور

اگر بخواهیم نام چند هتل با موقعیت مکانی بسیار خوب در سنگاپور را برشماریم، بدون تردید یکی از این اقامتگاه ها باید هتل آکسفورد باشد. این هتل در منطقه ای واقع شده که از آنجا نه تنها دسترسی به اماکن پربازدید سنگاپور به راحتی و با پای پیاده انجام می پذیرد بلکه چندین ایستگاه مترو و اتوبوس نیز در منطقه یادشده وجود دارد. بدین ترتیب رفت و آمد به تمامی نقاط سنگاپور از هتل آکسفورد بسیار راحت است.

اماکن نزدیک به هتل آکسفورد سنگاپور

فاصله هتل آکسفورد سنگاپور تا خیابان واترلو: 100 متر

فاصله هتل آکسفورد سنگاپور تا موزه هنر سنگاپور: 150 متر

فاصله هتل آکسفورد سنگاپور تا کتابخانه ملی سنگاپور: 200 متر

فاصله هتل آکسفورد سنگاپور تا موزه ملی سنگاپور: 300 متر

فاصله هتل آکسفورد سنگاپور تا سالن سینمای کاتای: 500 متر

فاصله هتل آکسفورد سنگاپور تا مجتمع سونتک سیتی: 800 متر

فاصله هتل آکسفورد سنگاپور تا مرکز خرید رافلس سیتی: 600 متر

فاصله هتل آکسفورد سنگاپور تا چرخ و فلک پرنده سنگاپوری: 1.6 کیلومتر

امکانات هتل

local-laundry-serviceلباسشویی (با هزینه)

detailsخشکشویی (با هزینه)

local-barمینی بار

restaurantرستوران

toysتهویه مطبوع

attach-moneyتبدیل ارز

petsورود حیوانات خانگی ممنوع

import-exportآسانسور

live-tvتلویزیون

storeنظافت روزانه

directions-carپارکینگ رایگان

wifiاینترنت رایگان

منبع: گردشبان

به "هتل آکسفورد از اقامتگاه های سه ستاره سنگاپور، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آکسفورد از اقامتگاه های سه ستاره سنگاپور، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید