نرم افزار و اپلیکیشن

هیدیس: کلاس درسی در زمینه گیم دیزاین

وقتی برای اولین بار هیدیس (Hades) را اجرا کردم، قصدی برای بازی کردن آن نداشتم. صرفاً می خواستم گشتی در محیط آن بزنم، ایده ای کلی از کنترل و حال وهوای آن به دست بیاورم تا بعداً سر فرصت، با دقت و تمرکز بنشینم پایش. ولی همین که بازی را اجرا کردم، دیدم یک هفته گذشته...

26 دی 1402

8 هارد اکسترنال برتر که می توانید اردیبهشت سال جاری از خبرنگاران خریداری کنید

هارد اکسترنال یکی از کارآمدترین ابزار ذخیره سازی به شمار میرود که می توانید به راحتی اطلاعات خود را درون آن قرار داده و در هر زمان و مکانی با وجود یک سیستم یا لپ تاپ به آن ها دسترسی داشته باشید. اگر می خواهید یک هارد اکسترنال خوب و باکیفیت تهیه کنید، در...

13 اردیبهشت 1402

این گوشی نوکیا رقیب سرسخت آیفون است

نشانه های مختلف حاکی از آن است شرایط نوکیا در بازار گوشی های هوشمند به زودی تغییر خواهد نمود و افراد هنگام خرید گوشی هوشمند نو، محصولات این شرکت را نیز مدنظر قرار خواهند داد.

21 فروردین 1402

ویندوز 11 در برابر ویندوز 10؛ آیا زمان ارتقا فرا رسیده؟

مایکروسافت در سال 2021 از ویندوز 11 رونمایی کرد و با وجود اینکه ماه ها از انتشار آن می گذرد، اما به نظر می رسد بخش بزرگی از کاربران علاقه زیادی به نصب این نسخه ندارند. روی هم رفته ویندوز 11 چه تفاوت هایی با نسخه قبلی دارد و آیا بهتر است آن را برای کامپیوتر خود...

17 بهمن 1401

افزایش تعداد کاربران تماس ویدئویی واتساپ به 32 نفر

واتساپ در حال ارائه ویژگی جدیدی است که به کاربران این امکان را می دهد تا پیوند هایی را برای تماس های خود به اشتراک بگذارند. این قابلیت که هدف آن آسانتر شدن ارتباط کاربران با یکدیگر است، از این هفته در واتساپ ارائه می گردد.

7 مهر 1401

نصب بارکدهای دیجیتالی و سیستم های نورپردازی باید در موزه شهدای زنجان انجام شود

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای واصله، نصب بارکدهای دیجیتالی و سیستم های نورپردازی باید در موزه شهدای زنجان انجام شود.

13 مرداد 1401

معرفی اپلیکیشن Private Photo Vault ، Keepsafe؛ خاطرات شخصی خود را مخفی نگه دارید

در این مطلب به معرفی اپلیکیشن Private Photo Vault - Keepsafe می پردازیم که می تواند به شما در پنهان سازی تصاویر و فیلم های شخصی تان یاری کند.

22 خرداد 1401

این علامت دهانی از ابتلا به اُمیکرون خبر می دهد

تهران (پانا) - همانطور که جهان وارد سومین سال همه گیری شده است، تشخیص مبتلایان به کووید و بعلاوه عفونت های ناشی از این ویروس دشوارتر می گردد.

11 خرداد 1401

بازی Persona 4 Arena Ultimax برای پلی استیشن، سوییچ و کامپیوتر معرفی گردید

چیزی حدود 8 سال از عرضه اولیه بازی Persona 4 Arena Ultimax برای کنسول های نسل هفتم سپری شده است و این بازی اکنون قرار است راه خود را به کنسول های دیگری یعنی نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 باز کند.

9 خرداد 1401

کندی کراش چیست؟

خبرنگاران : بازی کندی کراش هواداران زیادی در بین مردم با انواع گوشی های موبایل دارد.

11 اسفند 1400

افشای تصاویر و مشخصات ساعت هوشمند هواوی Watch D

شایعه شده است که غول فناوری چینی، هوآوی، در حال کار بر روی ساعت هوشمند جدیدی به نام Huawei Watch D است. اکنون، به نظر می رسد که رونمایی از این دستگاه نزدیک است، زیرا تصاویر جعبه بسته بندی Watch D به صورت آنلاین منتشر شده است.

12 بهمن 1400

باشگاههای کتابخوانی اختصاصی سازمانها در پلتفرم کتاب پلاس راه اندازی می گردد

اولین نشست تخصصی کتابخوانی و توسعه سرمایه انسانی با هدف تبیین نقش کتابخوانی در توسعه سرمایه انسانی و راهکارهای ارتقاء سطح مطالعه کارکنان همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی با همکاری شبکه مروجان کتابخوانی کشور و با حمایت شرکت شناسا به وسیله کتاب پلاس،...

18 دی 1400

آخرین رنگ بندی کرونایی شهر های کشور

آخرین رنگ بندی کرونایی شهرستان های کشور در اپلیکیشن ماسک وزارت بهداشت منتشر شد.

21 تیر 1400

لیست گوشی های سامسونگ که تا به امروز به اندروید 11 به روزرسانی شده اند

بعد از اینکه اندروید 11 رسما در دسترس نهاده شد، سامسونگ فرایند عرضه آن را برای بسیاری از گوشی های خود شروع کرد و تا به این لحظه بسیاری از گوشی های این شرکت این به روزرسانی را دریافت کردند. البته خبر به روزرسانی گوشی های سامسونگ به اندروید 11 به صورت پراکنده...

7 تیر 1400

مدیریت حساب های حقیقی، حقوقی و مشترک با سامانه چاووش موسسه اعتباری نور

موسسه اعتباری نور با راه اندازی سامانه چاووش، مدیریت آسان حساب های بانکی را برای مشتریان حقیقی، حقوقی و حساب های مشترک فراهم کرده است.

24 خرداد 1400

جزئیات Mass Effect: Legendary Edition و تاریخ انتشار بازی تعیین شد

مس افکت، آن طور که ما به عنوان هواداران مجموعه می پسندیم و انتظار داریم، بازگشته است. بسته بازسازی سه گانه اصلی مس افکت قرار است تا دو سه ماه دیگر عرضه گردد و استودیوی بازی سازی بایوویر، جزئیات این بازسازی را معین نموده است. همان طور که پیش بینی می کردیم...

12 اسفند 1399

قیمت انواع گوشی موبایل، امروز 10 دی 99

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 10 دی را مشاهده می کنید.

17 بهمن 1399

قیمت انواع گوشی موبایل، امروز 6 آذر 99

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 6 آذر را مشاهده می کنید.

8 دی 1399

آموزش تشخیص آهنگ و فیلم با استفاده از گوشی

گوشی هوشمند شما به لطف اینترنت یک درگاه جیبی برای کسب اطلاعات درباره هر آهنگ و فیلمی در تاریخ است. به همین خاطر می توانید از آن برای تشخیص انواع آهنگ ها و فیلم ها استفاده کنید.

27 مهر 1399

ایلان ماسک جزئیات تازه ای از نورالینک را به نمایش گذاشت

پس از یک سال فعالیت بدون سروصدا در زمینه پیوند هوش مصنوعی با مغز انسان، اکنون ایلان ماسک از پیشرفت های تازه پروژه نورالینک (Neuralink) خود رونمایی کرد.

21 مهر 1399
تعداد: (25)