معرفی اپلیکیشن Private Photo Vault ، Keepsafe؛ خاطرات شخصی خود را مخفی نگه دارید

به گزارش وبلاگ نصیراباد، در این مطلب به معرفی اپلیکیشن Private Photo Vault - Keepsafe می پردازیم که می تواند به شما در پنهان سازی تصاویر و فیلم های شخصی تان یاری کند.

معرفی اپلیکیشن Private Photo Vault ، Keepsafe؛ خاطرات شخصی خود را مخفی نگه دارید

آیا برای شما هم پیش آمده که بخواید یک سری از تصاویر را درون گوشی خود نگه دارید اما نگران هستید شخصی به آن ها دسترسی داشته باشد؟ احتمالا کوشش نموده اید تا برنامه های قفل مختلفی را روی گوشی نصب کنید تا بتوانید به هدف خود برسید. اما این اپلیکیشن ها معمولا نقاط ضعف زیادی دارند، باعث کند شدن یا هنگ کردن گوشی می شوند و بسیاری موارد دیگر که باعث می گردد خیلی از عملکردشان راضی نباشیم. آنچه که در این مطلب قصد داریم به معرفی آن بپردازیم، یک اپلیکیشن مخصوص پنهان سازی تصویر و فیلم با نام Private Photo Vault - Keepsafe است که در نوع خود یک اپ بی نظیر به شمار میرود.

Private Photo Vault - Keepsafe یک اپلیکیشن بسیار قدرتمند در زمینه قفل گذاری و پنهان سازی تصاویر و فیلم های شخصی شماست که می توانید از تمام فایل های خود به لطف آن مراقبت کنید. درست مانند هر اپلیکیشن دیگری با این هدف، برای ورود به این اپلیکیشن که گنجینه اطلاعات شما محسوب می گردد احتیاج به وارد کردن یک رمز عبور دارید.

به محض اینکه وارد برنامه می شوید، می توانید دسته بندی های مختلفی را برای خود ایجاد کنید و فایل های خود را به صورت مرتب در آن دسته بندی کنید. بدین ترتیب دیگر نگران گم شدن آن ها در میان انبوهی از فایل های دیگر نخواهید بود. توجه داشته باشید وقتی تصاویر یا به طور کلی فایل های خود را درون این اپلیکیشن قرار دهید، تمامی آن ها از گالری گوشی محو خواهند شد و این طور نیست که همچنان در دسترس قرار داشته باشند و با وارد کردن یک رمز ساده روبرو ی تان قرار بگیرند. الگوریتمی که شرکت Keepsafe در طراحی این اپلیکیشن به کار برده واقعا منحصر بفرد و فوق العاده است که می تواند آن را به برترین و مورد اعتمادترین اپ موجود در این زمینه تبدیل کند.

یکی از کاربردهای خوبی که این قابلیت دارد و این اپ را از سایر برنامه های قفل ساده متمایز می نماید این است که وقتی تصاویر بعد از بارگذاری در آن از گالری حذف شوند، شما می توانید آیکون خود برنامه را هم پنهان کنید. بدین ترتیب اصلا کسی متوجه نمی گردد که چنین اپی در گوشی نصب شده که بخواهد کوشش کند به آن وارد گردد.

یکی از قابلیت های خوبی که Private Photo Vault - Keepsafe دارد این است که می توان آن را با سایر دستگاه ها همگام سازی کرد. به گونه ای که مثلا می توانید تبلت خود را با آن همگام سازی کنید و به تصاویر و فایل های خود در تبلت به جای گوشی دسترسی داشته باشید. تمام این تصاویر هم کاملا کدگذاری می شوند بدین معنا که هیچ کسی غیر از خودتان به آن دسترسی نخواهد داشت.

یکی دیگر از قابلیت های جذابی که این اپلیکیشن دارد این است که وقتی می خواهید به وسیله آن تصویر یا فایلی را با دیگران به اشتراک بگذارید، آن تصویر بعد از 20 ثانیه پاک می گردد تا مخاطب نتواند آن را نگه دارد. اگرچه شما می دانید باید با چه کسی چنین فایل هایی را به اشتراک بگذارید اما با این حال اگر اشتباهی هم رخ دهد، باید امیدوار بود در مدت 20 ثانیه هیچ اتفاق دیگری نیفتد تا تصویر به صورت اتوماتیک پاک گردد.

به صورت خلاصه از جمله قابلیت های این اپلیکیشن می توان به رمزنگاری با درجه امنیتی نظامی، پشتیبانی از انواع حالت های رمزگذاری حتی حسگر اثرانگشت، امکان همگام سازی با دستگاه های دیگر، بستن اتوماتیک اپلیکیشن بعد از خروج، امکان حذف تصاویر اشتراک گذاری شده 20 ثانیه بعد از مشاهده، عدم نمایش اپلیکیشن در فهرست اپ های بازشده اخیر در گوشی، قفل هشدار برای زمانی که شخصی متفرقه کوشش در دسترسی به اپلیکیشن دارد و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود.

Private Photo Vault - Keepsafe را به جرئت می توان یکی از کامل ترین و برترین اپلیکیشن های رمزگذاری تصاویر و فیلم به حساب آورد که با دارا بودن قابلیت های گوناگون و متنوع می تواند گاوصندوق خوبی برای اطلاعات شخصی شما باشد.

منبع: دیجیکالا مگ

به "معرفی اپلیکیشن Private Photo Vault ، Keepsafe؛ خاطرات شخصی خود را مخفی نگه دارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن Private Photo Vault ، Keepsafe؛ خاطرات شخصی خود را مخفی نگه دارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید