اجرای مجوز خرید دام حذفی تنها در خراسان جنوبی

به گزارش وبلاگ نصیراباد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی تنها استانی است که مجوز خرید دام حذفی را اخذ نموده است.

اجرای مجوز خرید دام حذفی تنها در خراسان جنوبی

جعفری، در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان بشرویه گفت: با تدبیر اندیشیده شده، دام سبک دامداران به علت شرایط سخت خشکسالی و توان پایین دامداران، با قیمت نهاده 30 درصد زیر قیمت نهاده فعلی بهره مند می گردد.

او در مورد چگونگی خرید دام پرواری اضافه نمود: اتحادیه ها و سایر تشکل های دامی باید با پشتیبانی امور دام انعقاد قرار داد بسته و دام پرواری دامداران را خریداری نمایند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه اصلاح الگوی کشت با چتر حمایتی تفاوت دارد، اضافه نمود: سال جاری الگوی کشت زراعی ابلاغ شده و برای سال آینده الگوی کشت باغی ابلاغ خواهد شد؛ چتر حمایتی دولت نیز هم اکنون شامل گندم، جو، چغندرقند و کلزاست.

جعفری درخصوص دو نرخی شدن قیمت کود، گفت: موضوعات را به مسئولان منتقل نموده ایم؛ در مورد آسفالت جاده سر آسیاب بشرویه نیز با توجه به اینکه یکی از درخواست های کشاورزان این منطقه بوده است در صورتی که فرمانداری مشکل حمل شن آن را برطرف کند ما نیز کوبیدن و آسفالت مسیر را انجام خواهیم داد.

وبلاگ نصیراباد خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اجرای مجوز خرید دام حذفی تنها در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای مجوز خرید دام حذفی تنها در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید