راهنمای سفر

آذربایجان شرقی در حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی سرآمد است

ایسنا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، آذربایجان شرقی در حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی سرآمد است.

11 تیر 1401

گردشگر کاری، تفریحی در راه است

در سومین سناریوی سفرهای تجاری، دورکاری سبک #سفر ها در بعضی از کشورها را تغییر داد و سفرهای هیبریدی، جهانگرد کاری-تفریحی را به سبک تازه سفرها افزود.

18 اردیبهشت 1401

برای تماشا خرس قطبی کجا برویم؟ (قسمت دوم)

هر روز بر تعداد گردشگرانی که برای تماشا خرس های قشنگ سفیدپوش راهی سرزمین های قطبی می شوند، افزوده می گردد. با خبرنگاران همراه باشید تا برترین مقصدهای گردشگری را برای تماشای خرس قطبی مرور کنیم.

23 بهمن 1400

سفر به سواحل مدیترانه: تجربه ای از یک رویا

این سفرنامه به قلم الکساندر ماکسیک نویسنده و خبرنگار سایت CnTraveler به رشته تحریر درآمده است و تجربه ای از حضور این نویسنده در سواحل مدیترانه را در ادامه این مقاله می توانید از زبان خودش بخوانید.

5 بهمن 1400

سود 260 هزار دلاری پرسپولیس بابت صعود در آسیا

تیم فوتبال پرسپولیس با صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مبلغ 260 هزار دلار دریافت می نماید.

12 آبان 1399

مجوز فعالیت 5 دفتر خدمات مسافرتی در استان تهران صادر شد

علی رفیعی معاون گردشگری استان تهران امروز سه شنبه 25 شهریور ماه 99 با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا به امروز برای بیش از 96 درخواست مجوز بند ب پروانه فعالیت صادر شده است، اظهار کرد: با آغاز به کار این پنج دفتر خدمات مسافرتی برای 25 نفر به صورت مستقیم شغل...

6 آبان 1399

راهنمای سفر به توکیو ژاپن؛ شهر افسانه ای ژاپنی ها

توکیو یکی از بهترین شهرهای ژاپن بوده که به هیچ عنوان از جاذبه های توریستی و همچنین، آئین های سنتی و فرهنگی سامورایی ها غافل نشده است و هنوز هم می توان در آن با مراسم های محلی، مکان های تاریخی فراوان در لا به لای برج های تجاری، ساختمان های مسکونی و مراکز...

13 شهریور 1399