بازاریابی و فروش

ظرفیتهای گردشگری با یاری ابزارهای فناوری فعال می شوند

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین اخبار و گزارش های منتشر شده، ظرفیتهای گردشگری با یاری ابزارهای فناوری فعال می شوند.

25 بهمن 1402

بلاتکلیفی خریداران 4 محصول بدون قیمت سایپا ، متقاضیان خرید غافلگیر می شوند؟

عدم اعلام قیمت محصولات سایپا شرایط پیچیده ای را برای مشتریان ایجاد نموده است چرا که مجبورند اقدام به ثبت نام خودروهایی نمایند که قیمتشان تعیین نیست.

30 خرداد 1402

8 هارد اکسترنال برتر که می توانید اردیبهشت سال جاری از خبرنگاران خریداری کنید

هارد اکسترنال یکی از کارآمدترین ابزار ذخیره سازی به شمار میرود که می توانید به راحتی اطلاعات خود را درون آن قرار داده و در هر زمان و مکانی با وجود یک سیستم یا لپ تاپ به آن ها دسترسی داشته باشید. اگر می خواهید یک هارد اکسترنال خوب و باکیفیت تهیه کنید، در...

13 اردیبهشت 1402

چت بات ChatGPT ظاهراً درحال مسدودکردن شماره های کشور های آسیایی است

ظاهراً برخی از حساب های کاربری ChatGPT طی یک هفته اخیر مسدود شده اند و این مسئله برای اکانت هایی با شماره هایی آسیایی بیشتر اجرا شده است.

18 فروردین 1402

نوروز در قلعه جی به روایت اهالی ، پذیرایی از مهمان ها در این قلعه آداب مخصوصی داشت

سفید کردن دیوارهای کاهگلی خانه و ملحفه های آویزان شده ازبند رخت، نخستین زمزمه های آمدن بهار در قلعه جی را خبر می داد. استکان های کمر باریک لبه طلایی از کنج صندوق خانه به مطبخ و بچه ها دور از چشم مادر به مهمانخانه راه پیدا می کردند.

13 فروردین 1402

جنگ سرد دوم از آسیا آغاز می گردد؟

اگر جنگ سرد دوم واقعیت داشته باشد، بدون تردید، آسیای دریایی و اقیانوسیه نه تنها پیشتاز این عرصه بلکه میدان اصلی وقوع آن نیز هست.

20 اسفند 1401

نوسان قیمت در بازار خودرو ، تیبا هاچ بک پلاس 313 میلیون تومان شد؛ جدیدترین قیمت پراید، کوییک، ساینا، تارا و شاهین

قیمت خودرو در هفته ای که گذشت نوسانات زیادی را تجربه کرد. از طرفی برخی از خودروهای پرطرفدار رکوردهای تازه قیمتی را در کارنامه خود ثبت کردند و از طرفی دیگر، برخی از خودروها با کاهش جزئی همراه شدند.

11 بهمن 1401

برگزاری تور یک روز با طبیعت

سالهاست که غرق در زندگی پر هیاهوی شهری به تماشا آسمان دود گرفته و شنیدن صدای همهمه زندگی ماشینی عادت نموده ایم. به طوری که سپری کردن روزها به تنهایی و دور از اجتماع روش زندگی، و لذت حضور در طبیعت و معاشرت با هوای تمیز و شنیدن صدای طبیعت غیر ماشینی به رویا...

11 بهمن 1401

دلایل و تبعات کسری بودجه؛ پیدا کنید مقصر را؟

محمدرضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون مالی مجلس، از کسری 400 هزار میلیارد تومانی بودجه خبر داده و گفته است: انتظار داریم تا در بودجه سال جاری دولت احکام خوبی در نظر بگیرد تا 400 کسری بودجه را مدیریت کنیم.

23 دی 1401

برترین بازارهای خیابانی جهان ، لذت خـرید در بازارهای جهان

بازار های خیابانی مکان های جالبی هستن که میتونین در اونها انواع مواد غذایی تازه و با کیفیت رو با قیمت مناسب تر و مقرون به صرفهتر تهیه کنین. کشور های آسیایی به خصوص آسیای جنوب شرقی به داشتن بازهای خیابانی معروف هست و گردشگران در طول سفرشون حتما به تماشا...

16 دی 1401

بودجه بدون رانت چند ده هزار میلیارد تومانی پتروشیمی ها بسته می گردد؟

موضوع خوراک پتروشیمی، یکی از موضوعات مهم در زمینه یارانه پنهان انرژی است، زیرا مشخص قیمت سوخت صنایع متناسب با درصدی از خوراک پتروشیمی است و اگر رانتی به خوراک پتروشیمی اختصاص یابد، به سوخت با درصد بیشتری این رانت انتقال می یابد.

20 آذر 1401

بازار پارس خلیج فارس کیش

جزیره کیش یکی از برترین و برترین مکان های گردشگری هر سال شناخته می شود. این شهر به دلیل امکانات و البته ساحل دریایی که دارد همیشه یکی از انتخاب های مردم است و در اغلب اوقات هم به دیگر مکان ها ترجیح داده می شود. این در حالی است که در انتخاب آن عواملی مثل...

11 مرداد 1401

فراوری آزمایشی پژو 206 تیپ 3 با سقف شیشه ای شروع شد

تا به امروز بیش از 5 میلیون دستگاه پژو 206 در سراسر دنیا فراوری و عرضه شده است. شرکت ایران خودرو یکی از مهم ترین پایگاه های فراوری این خودرو در دنیا به شمار می رود. اکنون خبرها حاکی از فراوری پژو 206 تیپ 3 با سقف شیشه ای است.

8 مرداد 1401

رانا پلاس اتوماتیک به خط فراوری رسید

شرکت ایران خودرو برای عرضه انبوه رانا پلاس پانوراما آماده می گردد؛ خودرویی که به نخستین گیربکس 6 دنده داخلی مجهز است و به علت استفاده از دنده ششم دور موتور پایین تر نگه داشته می گردد، مصرف سوخت کمتر می گردد و درنهایت راندمان موتور در سرعت های زیاد بهبود...

6 مرداد 1401

کسب عایدی خانگی (برترین روش ها و ایده های پول ساز)

کسب عایدی در منزل یکی از برترین روش ها و ایده های پول ساز برای انواع اقشار جامعه می باشد. از هر قشر جامعه که باشید فرقی ندارد دانشجو باشید، بازنشسته باشید، خانم یا آقا باشید! مهم ترین احتیاج هر قشری از جامعه پول در آوردن و کسب عایدی می باشد. بسیاری هستند...

29 تیر 1401

هزینه تعویض پلاک برای خریدار و فروشنده خودرو

هزینه تعویض پلاک برای خریدار و فروشنده خودرو چقدر است؟ روش گرفتن نوبت اینترنتی برای تعویض پلاک چیست؟

30 خرداد 1401

فروش دو میلیارد و 750 میلیون تومانی صنایع دستی در آذربایجان شرقی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از فروش دو میلیارد و 750 میلیون تومانی صنایع دستی استان در نوروز 1401 اطلاع داد.

30 خرداد 1401

انبار حدود 60 هزار خودرو در آمریکا به علت کمبود قطعات

نزدیک به 60 هزار خودروی پیکاپ اف-150 فورد، به علت نرسیدن قطعات رایانه ای و تراشه های مورد احتیاج در منطقه ها دور افتاده آمریکا انبار شده اند.

4 خرداد 1401

رشد نجومی فروش املاک در دنیای مجازی (متاورس)

خبرنگاران- فروش املاک در دنیای مجازی (متاورس) سال میلادی گذشته به بیش از 500 میلیون دلار رسید و امسال ممکن است دو برابر شود.

2 خرداد 1401

چوم چوم، مورچه ای در جست و جوی یک شغل

خبرگزاری خبرنگاران-چوم چوم بچه مورچه ای است که در صفحه های مجله شغل های درست و حسابی جهان در پی شغل می شود. داستان این مورچه را انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به قلم خانم لاله جعفری و برای گروه سنی نوخوان(7+) به تازگی منتشر نموده است.

30 اردیبهشت 1401
تعداد: (78)